Ben almanya da yasiyorum ama burada kendimi cok yalniz hissediyorum. Ne yapmaliyim?

Dil ogreneyim diyorum bana ogretecek birini bulamadim. Erkek arkadasim italyan ve benimle oturup dertlesecek biri degil yani destek oluyor ama duygusal ihtiyaclarimi karsilamiyor. Bir kiz arkadasim olsa oyle olmaz. Ama yok maalesef. Tum yakin arkadaslarim kendi ulkemde kaldi. Onlarlada senelerdir gorusmuyorum zaten. Guvenebilevegim hep yanimda olabilen yakinimda bir kiz arkadasi olsa keske hem daha hizli adapte olurum hem arkadaslik kurarim guzel
Ben almanya da yasiyorum ama burada kendimi cok yalniz hissediyorum. Ne yapmaliyim?
Cevapla