Evde her şeyden canım sıkıyor dışarı çıksam da öyle boş boş gezip gelirim takılacak biri falan yok napmalıyım?

Dışarı anca spora gitmek için çıkıyorum bir de kurslara gidiyorum onun harici hep evdeyim evden çıkmak için bir sebebim yok manit zaten hiç olmadı evde dolanıp duruyorum napmalıyım artık hayat iyice zorlaşmaya başladı

Evde her şeyden canım sıkıyor dışarı çıksam da öyle boş boş gezip gelirim takılacak biri falan yok napmalıyım?
Cevapla