Aile & Toplum Haftaya nasıl başladın? Kaçta kalktın, Keyfler nasıl? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 41 Yapay Zekaya Sor Bugün Pazartesi her işi bugün göremeyiz🙄Mola lütfen Gereksiz yoğun bir Pazartesi…. Haftaya nasıl başladın? Kaçta kalktın, Keyfler nasıl? Cevapla İş Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı. Haftaya güzel başladım ben. kolay gelsin 1 0 Yorumla
Sonumuzgeldi Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 99% 1 yıl Erken başladım uykumu alamamışım başım ağrıyordu yani kötü başladım güne 2 2 Yorumla Soran 1 yıl Geçmiş olsun Yorumla Sonumuzgeldi 1 yıl Teşekkürler Yorumla
Nazendee10 Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Bugün izinliyim gayet güzel bi pazartesi bence😅 2 2 Yorumla Soran 1 yıl Oooo en doğru gün izin için nsjsj Yorumla Nazendee10 1 yıl Gerçekten ahsjas Yorumla
Yorgunprenses_12 Takip Et Xper 6 Yaş: 106 , eic 100% 1 yıl Haftaya iyi başladım bugünümüze hamd olsun 😊 1 6 Yorumla Yorgunprenses_12 1 yıl Beşte kalktim sonra sekizde tekrar uyudum kaçta kalktığımi soylemiyim? Yorumla Yorgunprenses_12 1 yıl olur mu?* Yorumla Soran 1 yıl Olur djdjd Yorumla Yorgunprenses_12 1 yıl Şu randomlari anlamıyorum ne işe yarıyor? Yorumla Soran 1 yıl Ben de anlamıyorum sjjssjEmoji yerine kullanıyormuş Üşenince onu kullan hepsinin yerine geçiyor Yorumla Yorgunprenses_12 1 yıl Yok bna göre değil en azından nolduğunu anlıyım diye soruyorum.Teşekkürler prens Yorumla
HeartofFire Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı. Gayet yerinde şükür, birazdan sahile inince daha iyi olacak 😂 1 0 Yorumla
Sevimliyimdir Takip Et Xper 7 Yaş: 35 , eic 96% 1 yıl Kalp krizi geçiriyordum bugün 😔 1 2 Yorumla Soran 1 yıl Geçmiş olsun Yorumla Sevimliyimdir 1 yıl Teşekkür ederim Yorumla
düşşperisi Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 100% 1 yıl Keyifler iyi🙂 1 2 Yorumla Soran 1 yıl Hep iyi olsun Yorumla düşşperisi 1 yıl Teşekkür ederim seninde😊 Yorumla
befoderler Takip Et Master Yaş: 21 , eic 99% 1 yıl Of sıkıcı sabahın köründe uyanmak bugün berbattı 1 3 Yorumla Soran 1 yıl Uyanmak sorun değildi ama bombardıman vardı bugün bende de Yorumla befoderler 1 yıl Hayatımda ilk defa pazartesi sendromu yaşadım Yorumla Soran 1 yıl Oooooo welcome to the club Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Çok sicak bayginlik geciriyorum 1 1 Yorumla Soran 1 yıl Yüzme günü Dondurma Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı. 05 20 de kalktım dündeğişik bir gündü 1 0 Yorumla
u inciitanesiii Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı. 8 de uyandım misafirim vardı 1 0 Yorumla
arascanpolat Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 99% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. pazartesi sendromu olmasaydı iyiydi 1 0 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 29 , eic 81% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 9,1b cevap paylaştı. Monoton 2 1 Yorumla Soran 1 yıl Sıkıcı Yorumla
vndmxnsm Takip Et Xper 6 Yaş: 25 1 yıl Dayı tatil değil mi 1 2 Yorumla Soran 1 yıl Dede tatil yok Almanya’da Yorumla vndmxnsm 1 yıl Öyle desene bebeğim yaa Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Haftaya güzel başladım ben. kolay gelsin
Erken başladım uykumu alamamışım başım ağrıyordu yani kötü başladım güne
Geçmiş olsun
Teşekkürler
Bugün izinliyim gayet güzel bi pazartesi bence😅
Oooo en doğru gün izin için nsjsj
Gerçekten ahsjas
Haftaya iyi başladım bugünümüze hamd olsun 😊
Beşte kalktim sonra sekizde tekrar uyudum kaçta kalktığımi soylemiyim?
olur mu?*
Olur djdjd
Şu randomlari anlamıyorum ne işe yarıyor?
Ben de anlamıyorum sjjssj
Emoji yerine kullanıyormuş
Üşenince onu kullan hepsinin yerine geçiyor
Yok bna göre değil en azından nolduğunu anlıyım diye soruyorum.
Teşekkürler prens
Gayet yerinde şükür, birazdan sahile inince daha iyi olacak 😂
Kalp krizi geçiriyordum bugün 😔
Geçmiş olsun
Teşekkür ederim
Keyifler iyi🙂
Hep iyi olsun
Teşekkür ederim seninde😊
Of sıkıcı sabahın köründe uyanmak bugün berbattı
Uyanmak sorun değildi ama bombardıman vardı bugün bende de
Hayatımda ilk defa pazartesi sendromu yaşadım
Oooooo welcome to the club
Çok sicak bayginlik geciriyorum
Yüzme günü
Dondurma
05 20 de kalktım dün
değişik bir gündü
8 de uyandım misafirim vardı
pazartesi sendromu olmasaydı iyiydi
Monoton
Sıkıcı
Dayı tatil değil mi
Dede tatil yok Almanya’da
Öyle desene bebeğim yaa
...,.,..,.