Güncellemeler
1 yıl
Yani bir kız arkadaşım yok ki ya canım sıkıldı gel bi kahve içelim , ya da bana nasılsın bugün diyen , oturup kaynanamızın eşimizin bazen bi arkadaşımızın ne bileyim deidkodusunu etsek derdini dinlesek, zor günümüzde destek olsak , ya da sadece havadan sudan konuşup gülüp eğlenip kafamızı boşaltsak. Ama benim hayatımda böyle biri olmadığından hep iş ev herşeyi eşime anlatıyorum
Güncellemeler
1 yıl
Ben kimseyle dertleşmek için bu soruyu paylaşmadım bana böyle şeyler yazmayın
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Sanki bu sorunun bir benzerini hatırlıyorum gördüğüm üzere sorun devam ediyor hala.
Arkadaş bulmak kolay değil helede güvenilir birini bulmak
Bebeğine odaklan lütfen. Muhtemelen şu an duygusal yoğunluk yaşıyorsun durumundan dolayı Allah bağışlasın bu arada sağlıcakla gelsin
Burdan arkadaş edinemedin mi dertleşmek için vs
Ben reelde istiyorum sosyal hesaplardan arkadaş edinmek isteyen biri değilim ki
Küçük bir yerde mi yaşıyorsun
Yok İstanbul
Nasıl hiç yok komşu vs de mi yok yaş kaç
Asla annene paylaşma bu şeyleri
İşte ben birine alındım bir şey oldu bi sorun yaşadım , anneannemle alakalı bişey olsa kaynanamla alakalı bişey olsa kimle konuşsam ya eşim ya annem ama ikisinde benden bunaldı. Ama bi kankam olsa herkes gibi gitsem çay kahve içsel dedikodu etsek gülsek eleştirsek ben de onun hayatını bilsem felan kafam boşalırdı.
İş yerinden bul ya da biraz garip olacak sosyal medyadan senin sorunun kendini ifade edememek ilgisizlik
Ne alaka kendimi niye ifade edemiyim..
Sen anlatmak istediğin şeyi annen ve eşine tam istediğin gibi anlayamıyorsun yoran şeyde aslında bu
Hayır anlatıyorum ama yorduğumu düşünüyorum çünkü her şey eş veya anneyle çözülmüyor insan bi dost arıyor herkes halkında konuşucak kafasını boşaltcak
Sence neden dostun yok?
Nerede yaşıyorsun
İstanbul
Bende İstanbuldayım kız derdin olursa söyle , ama evlisin sen dışarda kahve içince kocan kızar:D
İşte şimdi ben çocukta olcak ya biriyle arkadaş olsam güvenemem eşim de güvenemez. Herkesin geçmişten bir iki güvendiği sürekli görüştüğü arkadaşları oluyor benim hiç yok yani mesela ölsem kalsam bir arkadaşım bile yok ki bana o gün nasılsın yazsın cevap alamadığında merak edip arasın. Ve bu bi eksiklik bunalıyorum. her şey eş veya anneyle konuşulmuyor ki
Kendine kızma bu konuda. Bazı arkadaşlar da arkadaş değil resmen yılan
Evet ama sonucu değiştirmiyor. Mesela ben görümcemde bişeye alınsam bunun makarasını veya dertleşmesini kız arkadaşımla yapsam o da bana kendi hayatından örnek verse veya dalga geçsel felan konu kafamda dağılır. Ama hiç arkadaşım olmadığı için ya anneme ya eşime o bana böyle davrandı üzüldüm dediğimde eşim ablası olduğu için ister istemez üzülür annem de bana der ki nolcwk kızım sabret bişey olmaz felan. Yani eş veya anne çok değerli ama bazı durumlarda arkadaş lazım oluyor.
Gizli Benimle de dertleşirmisin ☺️
@KalptenKalbe5939 sapık mısın nesin be
Yok ne alaka dertleşmek istemek sapıklık mı oluyor
📹filme alalim istiosan
yaş kaç?
25
ciddi anlamda dertleşmek ister misin
Yok ya teşekkürler
yürümem sana korkma
Eşinle her şeyi paylaşamıyor musun
Paylaşıyorum ama örneğin kendi ailesinde kaynanamla bi sorunum oldu. Ona yansıtıyorum diyorum acaba neden böyle davrandı felan. Ama kız arkadaşım olsa onla dedikodu ederim sayarım söverim överim gülerim içimi boşaltırım. Böyle olunca her derdimi alışverişimi sorunumu mutluluğumu herşeyi eşimle konuşmak zorunda kalıyorum özellikle aile meselesiyle eşim de arada kalıyor gibi hissedip bunalıyor ama diğer meselelerde hep yanımda. Aile meselesi olunca da yanımda oluyor ama kimse annesi eleştirilirken huzurlu hissetmez haliyle kavga oluyor
Tatlı dille konuşsan kavga etmeden o şekilde anlayabilirsin
Yok ya evet konuşuyoruz ama insan bunalıyor haklı olarka
Olabilir ama sonuçta hallolmaso gereken meseleler var bide şunu söylemek istiyorum bunalır illaki senin ailene de yapılsa sen de bunalırsın ancak ikiniz de şunu bilmelisiniz ki ailenizi siz seçmediniz seçmediğiniz bir şey için de sorun yaşamamanız gerekir
Aynen öyle sadece aile meselesi değil güncelleme yaptım dediğim şey başka
Haklısın doğru diyorsun gel bana anlat ben dinlerim 😅
Doktora gitsen
Arkadas olabiliriz
O zaman ayarla