29 a giriyorum artık yaşanacak bir şey kalmadı gibi geliyor?

Sanki bundan sonra her takvimde yıl aynı değişen sadece sayılar olacak gibi geliyor

Bu kadar umutsuzluk bu yaş için normal mi

Evli değilim bir de 15 yaşında nasılsam hala öyleyim hayatım değişmedi meslek sahibi olmak ve araba kullanmak dışında

29 a giriyorum artık yaşanacak bir şey kalmadı gibi geliyor?
Cevapla