Sanki bundan sonra her takvimde yıl aynı değişen sadece sayılar olacak gibi geliyor
Bu kadar umutsuzluk bu yaş için normal mi
Evli değilim bir de 15 yaşında nasılsam hala öyleyim hayatım değişmedi meslek sahibi olmak ve araba kullanmak dışında
Sanki bundan sonra her takvimde yıl aynı değişen sadece sayılar olacak gibi geliyor
Bu kadar umutsuzluk bu yaş için normal mi
Evli değilim bir de 15 yaşında nasılsam hala öyleyim hayatım değişmedi meslek sahibi olmak ve araba kullanmak dışında
Hayat insana her yaşta yaşanacak şeyler sunuyor emin ol, öyle ya da böyle hayat güzel, yaşadığın için bile şanslısın, aldığın her nefes yeni bir umudun başlangıcıdır…
Cevap
12Cevap
Zaten öyle olmuyor mu gençlikte insanlar geziyor, tozuyor sonra evleniyor duruluyorlar. Her gün aynı şeyi yapıp monoton bir hayat yaşamaya başlıyorlar
Ben evli değilim gezip tozmadım da hayatımda hiç
Yani demek istediğim bir yerden sonra öyle oluyor. Ama gezebilirsin. İşin var, ekonomik özgürlüğe sahipsin.
Hayatına farklı aktivitelerle renk katabilirsin istersen.
Umutsuz olma benim hayatım 30 dan sonra güzelleşti elbet bir gün çiçekler açar bahar gelir
30 dan sonra ne değişti sizde
Ne oldu herşeyi değiştirecek onu sormak istedim
Bence kendi ayakların üstünde duruyorsan seni üzecek şeyler yoksa kendi mutluluğunu arıyorsan umutsuzluğa düşme..))))
Merak etme daha çok şey var. kocaman dünyada bir şey bulamıyorsan bu senin sorunundur.
Yapamıyorum
Yok be iyisin daha 20 lik lerin dikkatini çekiyor sun mesleğin ne
Çekiyorum evet 25-26 lar bakıyor ama yaşıma göre ben de 27 falan duruyorum
Bende bakarımm görsem seni aslında eklesene
Neden geliştirmedin kendini evlenmedin mesela
Ailem sosyal hayatıma pek izin vermedi
Arkadaşım falan da pek yok
Benden hoşlananlara da hiç yüz vermedim ilgilenmedim erkek arkadaş olayları hep yanlış diye öğretildi şimdi de evlense diye bakıyor
Aileler iki yüzlü. Benim de çocukluktan bir travmam var yetişkin bi adam bana yaklaşmıştı ancak kaçtım sonra da hiç sevgilim olmadı
Tramvalar yüzünden böyle oldun yani senin için ne yapabilirim
Ona bağlıyorum çünkü bilinçaltımdan rüyalarımdan aslında karşı cins korkumun olduğunu ve bu yüzden belki de biri bana bakınca bile hiç karşılık vermemem ve hiç bana kimsenin açılamamış olması bu kadar uzak kalabilmek hem de kapalı da değilim o nedenle herkesin yapıp benim yapamadığım galiba erkeklerden kaçıyorum
Artık kaçmamalısın ama
Beynin seninle oynuyor.
Nasıl?
Neden oynuyor
Ot geldik saman gidiyoruz değişen bişey yok
Çocuk sahibi olunca değişir belki hayatın
Keşke ama daha evlilik değil aday bile yok
Daha tadacagin zevkler keyifler güzellikler var
Var mı işte emin değilim
Var gel konuşalım
Hayat yeni başlıyor
Bence idare eder senin kadar olamayanlarda var
Evlenmedin
Evet ve bu gidişle bilmiyorum
Neden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?