29 yaşında her şeye geç kalmış gibi hissetmek nasıl geçecek?

Herkese merhaba büyük şehirde yaşayıp özel sektörde çalışan öğretmenim. Aldığım maaş 30.000 . Özel ders olursa bazen 35.000 36.0000 . Bu para kiramamı yetsin yoksa elektrik su o bu ev alışverişine mi? Kendimi çok kötü vasıfsız hissediyorum. Özel eğitimde çalışıyorum. Böyle biri , bu kadar suratsız bu kadar aksi değildim hiçbir şekilde mutlu değilim. Ama şimdi ne haldeyim. 29 yaşındayım ne evlenebildim. ( doğru insan olmadı ) hep ağzıma her türlü edildi. Aldatıldım , terk edildim başkalarıyla oldular. Hayallerimi başıma yıktılar. Halbu ki ne güzel, gözleri Işıl ışıl bir kızdım ben. Yazık ettiler. İnsanların hayatında figüran gibi geldim geçtim. Şimdi dönüp baktığımda giden hayallerim giden umutlarım , kariyerimi iyi planlamamak , istediğim hayatı yaşayamamak gibi acılarım var. Bazen ölsem de kurtulsam diyorum. Sonra annem babam aklıma geliyor susuyorum … Bu hayat ızdırap gibi …
29 yaşında her şeye geç kalmış gibi hissetmek nasıl geçecek?
Cevapla