Site yöneticisi, araçlarını hatalı park eden site sakinlerini analiz ederek bu durumu görselleştirerek bir açıklamada bulundu. Sizce doğru bir paylaşım mı olmuş?

Site yöneticisi, araçlarını hatalı park eden site sakinlerini analiz ederek bu durumu görselleştirerek bir açıklamada bulundu. Sizce doğru bir paylaşım mı olmuş?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
Ben karşılaşmıyorum.
Adamın canına tak etmiş apartman yöneticisiyim bende blok aslında çok bir olayı da yokta zırt pırt bir şey oluyor ğmza topladıklarında deli oluyorum. Çok iyi yapmış site töneticisi onu en iyi ben anlarım sjsjs
Bizim sitemizde normalde aile başına 1araba park hakkı verebiliyorlar fakat 2arabasi olanlarda bisey demiyorlar alt komşularimizin iki arabası var ve karı koca ikiside iki kişilik yerlere park ediyolar ben bundan çok rahatsızım çünkü aile başı 1hak verilmişken alt komşumuz 4kisilik yer kaplıyor
Galiba adamın baya' zoruna gitmişler :d Ben ama böyle park edenlerin bu kâğıttan sonra ders alacaklarını pek sanmam
Adam eyt ile 38 yaşında emekli olmuş anlaşılan. 😃😃
Ya adam gelmiş benim arka tamponu delmiş sen neden bahsedion yapıon bari söyle hatanı kimin yaptınıda bulamadım zaten bide böyle mal lar var
babamın arabası yoktu ama benim jeepim var 💅💅💅🎀🎀
Park yerlerinin önlerine çekip arabaların çıkışlarını kapatıyolar genelde sinir bozucu
Esprili ama işe yaramaz. Heyvan pardon onlara bile hakaret olur. İki ayaklı yaratık çok
😂😂 Bayıldım yaa sarkastik insanlara hayranım
2 bin yıllık görsel bu kim diyo site yöneticisi yaptı diye
Burası küçük yer olduğu için öyle bir dert olmuyor.
Arabam yok yaşadığım yerde park sorunu da yok
Karşılaşmıyorum umrumda değil insanlarla uğraşmıyorum.
yöneticinin tabi görevi bu ve aslında dikkat çekmesi akılda kalması için bu tarz yapmıştır.
Ben arabayı çoğu zaman geri geri ve düzgün bir biçimde park ediyorum
Cok iyii ahshahd
Emekli albaydır kesin
Harika olmuş beğendim yani fikrini ☺
Ahahaha cok iyi olmuş 😅
Harika olmuş tebrik ediyorum 👏👏👏👏🫢😄
yıllardır var, siz ilk defa görmüşsünüz
Çok güzel anlatmış ben olsam söverdim 😅
Küfretmemiş ama haklı.
Kesin emekli asker
Çok iyiiiii
Muhteşem😂🤣
bence güzell
Umrumda değil
Adam ne çekmiş bee
maalesef düzgün park etmeyi bilmiyorlar çoğu
Etraf kardeşim dolu, tabii ki karşılaşıyoruz.
işsizlik böyle bişi
Evet..
Bilmyorum fikrim yok