18-29 yaş arası gençler neden ülkemizi sevmiyor herşeyi devletten bekliyor?

Şimdi bende bu jenerasyondan birisi olarak bu konuya çok kızıyorum yaşım 23 ama bakıyorum gençlere üniversite okumuş işi yokmuş devlet sana istihdam sağlamak zorunda değil sende o zaman tıp veya hukuk okuyup seçilen kişi olsaydın her şey çok pahalı diyorlar bence ülkede her şey gayet makul fiyatlı avrupaya göre çok ucuz bu arada Avrupa’da yaşamıyorum Ankara’da yaşıyorum onuda belirteyim hepsi yurtdışını güzel bir yer sanıyor bizim ülkemiz tüm ülkelerden daha güzel bizzat kendim çoğu schengen ülkesine gittim gördüm oranın gençleri öyle ultra lüks bir hayat yaşamıyor hatta orada üniversite okuyan gençlerin çoğu okul sonrası part time işlere gidiyor yani anlatmak istediğim bizim gençler kendileri çaba göstermiyor herşeyi başkalarından bekliyorlar ama kimse kimseye gelip Altın tepside fırsatlar sunmaz
18-29 yaş arası gençler neden ülkemizi sevmiyor herşeyi devletten bekliyor?
Cevapla