Üst komşunun çamaşırları asış şekli normal mi sizce?

Üst komşunun çamaşırları asış şekli normal mi sizce?

Neredeyse bizim balkona asacak çok ayıpladım yani hoş gözükmüyor. Ben mi yanılıyorum?

Üst komşunun çamaşırları asış şekli normal mi sizce?
Cevapla