Aile & Toplum Üst komşunun çamaşırları asış şekli normal mi sizce? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Neredeyse bizim balkona asacak çok ayıpladım yani hoş gözükmüyor. Ben mi yanılıyorum? Üst komşunun çamaşırları asış şekli normal mi sizce? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı. Hayır normal değildir 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) 1 yıl çok rahatsız edici olay ya bunu söyleyip uyarmak lazım. kimse kimseye böyle zorbalık yapmamalı. illa asacaksa da gece assın sabah alsın 0 4 Yorumla Soran 1 yıl Annemlere diyorum bana destek olmuyorlar Yorumla Cevap sahibi 1 yıl balkonda ateş yakacağım koku siner üstüne al de, ateş de yakma tabi.ima ettiğini anlar.%100 çözüm zamanında denenmişliği var :D Yorumla Soran 1 yıl Anlar mı bilmiyorum konuşmak da istemiyorum Yorumla Cevap sahibi 1 yıl çek gece aşağı ne yapacan başka çare yok :D Yorumla
johnrocco44 Takip Et Guru Yaş: 48 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 618 cevap paylaştı. görünce ağzımıza soksaydın abla dersin 0 0 Yorumla
s Taciiiii Takip Et Master Yaş: 29 , eic 86% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı. çek düşsün 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Hayır normal değildir
çok rahatsız edici olay ya bunu söyleyip uyarmak lazım. kimse kimseye böyle zorbalık yapmamalı. illa asacaksa da gece assın sabah alsın
Annemlere diyorum bana destek olmuyorlar
balkonda ateş yakacağım koku siner üstüne al de, ateş de yakma tabi.
ima ettiğini anlar.
%100 çözüm zamanında denenmişliği var :D
Anlar mı bilmiyorum konuşmak da istemiyorum
çek gece aşağı ne yapacan başka çare yok :D
Kendisiyle konuş derim
görünce ağzımıza soksaydın abla dersin
Değil
çek düşsün
Değil elbette
Aşağıdan çek gitsin
Cekip düşürsene