Ben basarisiz oldum galiba ve cok uzgunum. Sizce de oyle miyi?

Kizimin babasi olcak serefsiz dah birkac aylikken terketti. 25 yasindaydim. suanda 40 yasindayim ve maalesef kizima harika bir hayat sunamadim. Elimden geleni yaptim ama babasi baglantiyi kopardi, erkek kardeslerim kardes kiskancligi nedeniyle benim en dipte oldugumu gormek istediler.. kizim haliyle guzel bir hayat istiyor ama ben kadin basima onu koruyabilmek adina sıkıyorum ve mukemmel hayati sunamiyorum. Kizimi yaz tatiline bile goturemedim, haftaici calisiyorum kizim evde kapali oturup duruyor , sinirleri bozuluyor. Bugun bana sitem etti biraz. Cok uzgunum suanda cok.

Ben basarisiz oldum galiba ve cok uzgunum. Sizce de oyle miyi?
Cevapla