Ailemde erkek kız eşitsizliği var😶? ve ciddi anlamda boş şeylerin peşincisi yardım edermisiniz?

Bugün yaşadığım olay daha kötüydü pazartesiden beri düzenli bir yasamdayim halada öyle ama bu sabah motivasyonum acayip düştü sabah erkek kardeşim durduk yere odaya girip (3kardeskaliyoz) gelip bana laf attı sonra annem yalan seyler söyledi orada sinirlerim bozulmaya basladi sonra herkes salondaydi annem dedi gel mutfağı toplayak ben dedim neden sadece ben erkek çocuğun niye yardım etmiyo sonra arkasını donup gitti daha 30 yaşına girmemiş dayım beni anlamadığını hala anlamıyorum bana dedi ki sen kızsın lavobays gidip sessizce elim titreyerek ağladım sonra beni kahvaltıya çağırdılar gözündeki kırmızılık girdin diye uğraşıyordum sonra kahvaltıya gittim neyse öyle yedim biraz zaman sonra annem (8-9yasindaki kuzenimde orada) ve 2 kardeşimede dedi balkona geçin banada ıslak mendil verdi koltuklari siliyordum sonra dayım çıktı ondan sonrada babam babam şey dedi sen niye yapıyon kızın yapsın dedi 5 10 saniye küçümseyici bir bakış attım babama sonra ağlayasim geldi sonra bir yalan attım sabahda bunu yaşadım nefes alamıyorum ve bu içime hapsettgim duygumu anneme bile anlatmıyorum azıcık yardım. lutfen

Ailemde erkek kız eşitsizliği var😶? ve ciddi anlamda boş şeylerin peşincisi yardım edermisiniz?
Cevapla