Arkadaşlar kafayı yemek üzereyim lütfen yardımcı olun?

Ben 20 yaşındayım, 110 kiloyum ve fıtık başlangıcım var göz numaram yüksek (5 biri diğeri 6).

Motorsiklet almak istiyorum ayrı eve çıkıp kendi ayağımın üzerinde durmak istiyorum. Ama çalışamıyorum belimden dolayı bu yüzden para da kazanamıyorum babam öldü annemle yaşıyorum ama onunla da anlaşamıyoruz ben ölmeden seni evlendireyim diyor kaç gün konuştuk ama anlaşamadık annemle 30 yaşında bir adam var görücü geldi beni şu an çok seviyor ama ben istemiyorum hayatımı yaşayamadım bu zamana kadar hep süründüm ve evlenerek hayatımı bitirmek istemiyorum. Herkes çalış diyor ama çektiğim o bel acısını kimse bilmiyor çok kötü babamın emekli maaşı bize yetmiyor (8k) 5k ev kirası zaten. Lütfen akıl verin çünkü ben aklımı oynaticam bu yaşta evlenmek istemiyorum hiçbir şeyi yaşayamadım 30 yaşında adamla ya da başka biriyle şu an evlenmek istemiyorum. Her gün ağlıyorum düşünmekten kafayı yedim nolur fikir verin

Arkadaşlar kafayı yemek üzereyim lütfen yardımcı olun?
Cevapla