Herkesten ve her şeyden nefret ediyorum? İnan kimse için hiç bir çaban değmezmiş? Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

Çok bunaldım. Telefon namına bir şey kullanmak istemiyorum. Sesini duymak istemediklerimin ne sesini ne de yüzünü görmek istiyorum.

Herkesten ve her şeyden nefret ediyorum? İnan kimse için hiç bir çaban değmezmiş? Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Cevapla