Yakın arkadaşım sizce benim emeğimi mi çalmaya çalışıyor? Siz ne yapardınız?

Yakın bir arkadasım var, ben profesyonel fotoğraf mak. ile manzara çekimleri yapıyorum. Fotografcılık okuyorum zaten.
Çektiklerimi instada paylaşıyorum. Kendi kendime anı günlüğü gibi bir şey. Ve çekerken gerçekten uğraşıyorum. Işık ayarı, konumu, lens ayarı vs derken o fotoğrafları çekmek, düzenlemek, 3 saatimi alıyor. Bazen3-4 saat
Bu bahsettigim arkadaşımda ( kız bu arada aynı yaştayız ) benim attıklarımı beğeniyor bende bunu atıcam diyor, alıyor, benim ismim olmadan alıntılama vs yapmadan kendi sayfasında kendi çekmiş gibi atıyor.

Başlarda sorun etmedim ama aylardır her attıgımı istiyor. Bundan rahatsız olmakta haksız mıyım?
maddi durumu iyi olan biri , elinde 15 pro max var onunla bile çekse olur ya da gidip foto mak vs alsa ama hazıra konuyır gibi geldi sizce

Yakın arkadaşım sizce benim emeğimi mi çalmaya çalışıyor? Siz ne yapardınız?
Cevapla