Sizce de evliliğiyle gösteriş yapanların iq'su düşük değil mi? İnsanları evli bekar diye ayırmak iq'suzluğun kaçıncı seviyesi?

Normal bir insan durup dururken kalkıpta bakın ben kaç yıllık evliyim barklıyım siz bekarsınız evlenemediniz gibi bekarları yerip kendini yüceltecek şeyler söyler mi? Sanki atomu parçalamış xd:xdbd:d:ds Sanki millete gösteriş yapmak, sırf evlendim diyebilmek için evlenmiş gibi.. Evliliğin amacı bu değil arkadaşlar kendinize gelin ya.

Sizce de evliliğiyle gösteriş yapanların iq'su düşük değil mi? İnsanları evli bekar diye ayırmak iq'suzluğun kaçıncı seviyesi?
Cevapla