Eşim abartıyor mu yoksa haklı mı dediklerinde?

Eşim hep kizimin istediklerini yapmaya çalışıyor kızımiz 16 yaşında bende yapma şımartma diyorum. bana bugün , hatun bu kız çocuğu burada görmediğini dışarda 40 yaşındaki adam gösterse ona gider. senin dünyadan haberin yok eşek kadar adamlar gencecik kızları kullanıyorlar , kendi gözümle sahit oldum 19 yaşındaki kızın yanında 46 yaşında adam noluyor dedim kıza niye bağlısın bu adama dedim bana beni gezmeye götürüyor dedi komik ama acı gerçek. Ailesi yapmıyor etmiyor eşek kadar adam yapınca kız ona kayıyor. Yani olmaz deme kız çocuğu çok farklı. Kız çocuğuna fazla yok yok demiyceksin elin dürzüsü alır götürür diyor
Eşim abartıyor mu yoksa haklı mı dediklerinde?
Cevapla