
Çok ay oldu uzaklaşalı. Bitti gibi de. O da farkındadır.
Mesela 6 gün sonra da doğum günüm. Hani kutlamaz falan direkt o günü mü beklesem numarasını silmek için falan ahfjx
Off beni yoruyorlar cidden...

Çok ay oldu uzaklaşalı. Bitti gibi de. O da farkındadır.
Mesela 6 gün sonra da doğum günüm. Hani kutlamaz falan direkt o günü mü beklesem numarasını silmek için falan ahfjx
Off beni yoruyorlar cidden...
bu çok tuhaf bir durum, çünkü karşı tarafın seni aramaması senin onu aramana engel değil diye biliyorum, ve eğer o da beni niye aramıyor diye düşünüyorsa o zaman işler kötü, ama benim bu konuda bir düsturum, iki üç aradığım üç beş vakit sonra bile dönüş alamadığım herkesi siliyorum...
hiç kimse benden kıymetli değildir. ben tek kalmaktan korkmuyorum ve ucuz arkadaşlıkların da enayisi olmakta bana göre değil...
bu görüşmeyi kestiğim kişilere karşı bir kin bırakmıyor bende, çünkü biliyorum ki herkesin kendi hayatı var ve bazen uzun yolculuklarda yol arkadaşlarınla yolların farklılaşabilir. bu iki kişinin de yanlış tarafa gittiği anlamına gelmesin.
Bence sen karar vermelisin buna.. bana sorarsan aranızda ki samimiyete göre ya da neden aranızı bitirmek istediğini göre değişir.. çok mu samimisin? o zaman direk konuşarak bitir.. eğer çok samimi değilsen yazmaman daha iyidir. eğer ki bitirme nedenin de sen haklıysan da durma direk sil gitsin bir şey demene gerek yok.. ya da eğer sorunlarınız çok yoksa aranızı iyi tutmayı da düşünebilirsin sonuç olarak çocukluk arkadaşınmış böyle arkadaşlar da kolay bulunmuyor bana göre.
ben olsaydım da genelde konuşmayı pek sevmediğim için ölü taklidi yapardım sdfsd sdfsd çünkü genellikle böyle duygusal uzun konuşmalar yapmak pek bana göre değil..
zaten konuşma bitince arkadaşlık da biter illa ki.
Ortada öyle ciddi bir ölüm kalım meselesi dışında sorun yoksa silme bence. Hayatın ne getireceği belli olmaz çünkü. İnsan kırılır, affeder, üzülür, sevindirir.
Çocukluk arkıdaşlık diğer tür arkıdaşlıklara güre daha maneviyatı yükşek oyuy ama artık iki yabancı gibi olunan akıdaşlıktan biy cacık oymajj🦄🦄 Şana değer veymediğini hissetiriyoy ama hala çocukluk akıdaşı sıfatını taşıyor kafan bu yüjden karışık bence her şey doğum günün geyince netleşecek💞🐣 Doğum gününde yanında olurşa bence hala biy umut vayy 🌸🦋 Yanında oymajşa eğer onu yolcu etmelişin. O sessizliğe bürünmüş gibi galiba hiç çeni takmıyorsa boş vey yajma💞💞🦄🦄🦄
Evet, yazmayacağım karar aldım. Hep ben mi uğraşacağım insanlar için ahdıd
Teşekkür ederim minnoşum. 🌸💖
Oyşş. 🌸💖💖
Cevap
9Cevap
Söylemeye bile değmez böyleleri. Her yerden silip , çıkarırsın yazmazsın. Kendisi bir gün farkedip sorarsa da söylersin bebeğim. Seni umursamayanı sende umursama. Her zaman tek taraflı çabayla olmuyor.
Ben en iyi arkadaşımla 2 yıl ne görğştüm ne konuştum genede böyle bir düşünce edinmedim 2 yıl boyuncada dg mi kutlamadı ama gene böyle düşünmedim bu yüzden sana vereceğim cevap yazma sil her yerden bırak bitmiş zaten sizinki
Yazmana gerek yok
Nosunu silmenede soguduysan umursamazsın
Doğru, teşekkür ederim.
Rica ederim
Uzaklaşınca gidiyor. Çocukluğumun beraber geçti biri vardı. Ne o yazdı ne de ben öylece gitti. Ha ama birbirimizi görürsek normal konuşuruz ama yine de benim içimde yabancılık hissi oluşuyor.
Neden araya soğukluk, mesafe girdi bilmiyorum ama çok olduysa uzaklaşalı bence hiçbir şey yazmamak daha iyi..
Ben eskiden direkt siliyordum noyu aylar sonra arayıp trip atıyorlardı
O bilmeden aranıza mesafe koy gördüğünde artık merhaba merhaba
Merhaba istiyorsan bitirmelisin bence uzatmaya hiç gerek yok
Sessizce uzaklaş
En mantıklısı aşkom.
Hiç yazma. Zaten sen yazmayınca o da yazmaz.
Zaten numarasını silersen soğur.
Söylemek nezakettir
Bence söyle. Diğer türlü boşuma meraklanmasın
Sen uzaklaş o anlar
Hiç yazma derim
Söylemelisin.
Hiç yazmamak iyi
Ben olsam söylerdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?