Çocukluk arkadaşımla aramızı bitirmek istiyorum, bunu söylemeli miyim ona yoksa hiç yazmamak daha mı iyi?

Çocukluk arkadaşımla aramızı bitirmek istiyorum, bunu söylemeli miyim ona yoksa hiç yazmamak daha mı iyi?

Çok ay oldu uzaklaşalı. Bitti gibi de. O da farkındadır.

Mesela 6 gün sonra da doğum günüm. Hani kutlamaz falan direkt o günü mü beklesem numarasını silmek için falan ahfjx

Off beni yoruyorlar cidden...

Çocukluk arkadaşımla aramızı bitirmek istiyorum, bunu söylemeli miyim ona yoksa hiç yazmamak daha mı iyi?
Cevapla