Kuzenim benden 1 yaş küçük 6 yıl önce ABD'ye gitti şu an kendi işi 2 katlı evi ve 2 arabası var, Birlikte olduğu kızlar İnstagram modelleri gibi beraber gym'den foto paylaşıyorlar pahalı tatillere çıkıyorlar. ben 10 yıldır sürekli çalışıyorum 1 tane araba almakta zorlanıyorum. evlendikten 1 yıl sonra Ayşe teyzeye döneceği belli kızları ucuz düğüne ikna etmeye çalışıyorum. Türkiyede Kadın olmak zor diyorlar erkek olmak kolaymı?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
ABD de kendi ailen akraban arkadaşların olmayacak. Evet ekonomi vs tamam ama her kötü durumda ülkeden kaçmayı düşünürsen ne Atatürk'e en ufak bağlılığın var demektir ne de suriyelilerden farkın
atalarımız hep göç etmiş göç etmenin ayıp olduğunu düşünmüyorum
Ataların başka topluluk ve milletin içine mi göç etti? İki göçü karsılastırman alakasız
orta asyadan balkanlara kadar göç etmişler boş konuşma Atatürkü karıştırma atatürkün vizyonuna sahip kimse yok ülkede
Saf misin oğlum Balkanlara göç etti de kendi devleti adı altında göç etti. Sen mülteci olacan Amerika'da. Atatürk'e bu kadar bağlıysan o zaman aç gençliğe hitabeyi oku ne demiş ülke zordayken kacın mı demiş
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!