Annesini 5 sene önce kaybetmiş. Bizde 2 yıldır sevgiliyiz. Ciddi düşünüyoruz ama annesinin olmaması kafamı karıştırıyor. Düğün olsun kına olsun ben bu şeylere çok önem veren biriyim, ve evlenirsek eğer kaynanasız çok eksik olur gibime geliyor 🥲🥲
Ve bu durum ciddi düşünmeme baya bi engel oluyor.
Lütfen saçmalıyorsun deyin bir şey deyin de kendime geleyim. Kimseyle konuşamıyorum bu durumu. Tabii ki ona daha da çok eksiklik olacak sonuçta annesi yanında değil. Ama ne bileyim bende düşünüyorum bu konuyu çok.
Ve bu durum ciddi düşünmeme baya bi engel oluyor.
Lütfen saçmalıyorsun deyin bir şey deyin de kendime geleyim. Kimseyle konuşamıyorum bu durumu. Tabii ki ona daha da çok eksiklik olacak sonuçta annesi yanında değil. Ama ne bileyim bende düşünüyorum bu konuyu çok.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer