İnsanlar bu hakkı ve haddi nerde buluyorlar?

Eskiden birlikte çalıştığım bir iş arkadaşım vardı. Uzun zamandır da konuşmuyorduk gerçi bir ara çok yakındık da neyse kendisi watsapptan mesaj attı az önce. Uzun zamandır konuşamadık vs gibisinden. Kendisi evli ve ikinci çocuğa hamile. Derken laf arasında başladı bana akıl vermeye (!) neymiş efendim bu zamana kadar çalışıyor olsaymışım çoktan şef ya da müdür olurmuşum da daha ne zamana kadae okuyacak sınavlara girecekmişim de. İnsanlar evlenince mi değişiyorlar yoksa baştan beri karakterleri buydu da biz mi fark edemedik? Not: hamile olduğu için kırmak istemedim pek bir şey demedim. 😏

İnsanlar bu hakkı ve haddi nerde buluyorlar?
Cevapla