Riskli bir soru sorduğumun farkındayım ama bakabilir misiniz?

Atatürkçü olduğunu iddia eden bazı kesimler kapalı insanlara karşı çok ön yargılı ve aşağılayıcı davranabiliyor. Madem her anlamda Atatürkcuyuz Atamızın laiklik ilkesi gereği her insanın din özgürlüğü olduğunu bilmemiz gerekmiyor mu? Atatürkçülük demek onlara göre çırılçıplak gezip kapalıları hor görüp ezmeye çalışmak mı? Ben bu konuyu anlamıyorum ben daha çok Atamın izindeyim o zaman bu insanlara göre? Herkesin fikrine mezhebine saygım var ama onlar bana saygı duymuyorlar. Nasıl bir savunuculuk bu?

Riskli bir soru sorduğumun farkındayım ama bakabilir misiniz?
Cevapla