Bi ben mi karar vermedim
gerçi iki kişilik bir karardı dimi ajdja

Bi ben mi karar vermedim
gerçi iki kişilik bir karardı dimi ajdja

Tek başıma karar vermemin bir anlamı yok. Bu tek başına verilecek bir konu değil. O yüzden düşünmemi gerektirecek bir durum yok. Evlenirsem ve nasip olduğunda çocuğumun ismini o zaman düşünmek istiyorum
Benim çocuğum olmayacak ama böyle bir şey olsaydı kendim tercih etmezdim, çok sıkılganım. Çocukların sürüyle ismi olurdu.
Çocuk sevmiyorum walla yapmam abi AİŞLKSLGS
sfgsfsAQFADGF :d
niye şaşırdın kız oradan bakınca 10 çocukla uğraşacak bir tipe mi benziyorum dakljhkfsfgagf
Al işteee sdfi, şg, şifg yok abi çekemem kafam kaldırmıyor, düşüncesi bile başımı ağrıttı aw aşlklşkşaklsdşfs
eeyww
Cevap
19Cevap
Düşünürdüm bir ara da yok yav, çok erken. :D
Uzun uzun düşünmem lazım ama hep erteliyorum bu konuyu kolay karar veremem bu konuda 🙄
Aynen 😌😂
evleneceğimden emin değilim gidişat çok kötü
kötü olmasa bile kısmet kapalı
kapana kısıldık
geri dönemiyoruz
kapılar kapatıldı
çıkamıyoruz
Erkek çocuğum olursa adı Berke veya Fırat olabilir kız çocuğu olursa Nehir düşünürüm. Tabii kocam olsa beraber karar veririz.
Evet kızlarım olursa Hüma ve gülçiçek
Erkek çocuklarım olursa da Sait ve Süleyman isimlerini vereceğem.
Hayır tabi ki doğmamış çocuğa don biçemem. Allah belki çocuk vermeyecek kim bilebilir ki o yüzden manasız önceden isim belirlemek.
Evleneceğimi sanmıyorum artık dolayısıyla çocuğum da olmaz. Rusya'da belki bilmediğim çocuklarım vardır ona bişey diyemiyorum
Ben ikiz çok istiyorum isimleri de Nida ~İkra... Eğer kız olurlarsa tabi 🤭
Oğlum olursa Barış
Kızım olursa Gökçe ama değişebilir tabii önemli olan Türkçe kökenli olması
ben doğmamış kızıma ismini karar vereli en az 10 yıl olmuştur 😂
Kız olursa Tansu , Umay ya da Almila
Erkek olursa Kağan ya da Orhan olabilir.
Evet bir kızım olursa adını melek koyacağız
Yok vermedim önce baba adayını bulayım sonra beraber veririz
veremedim ama Türkçe kökenli isimler olacağı kesin :)
Büyüdüler bile bizimkiler evlendirsem torunum olur😂
Daha erken diye düşünüyorum ve tek taraflı olmaz diye düşünüyorum:)
Ben derin ismini seviyorum 😇
Valla kız olursa ben erkek olursa kocam versin
Asla kocama kız ismi verdirmem
Ben çocuk düşünmüyorum
bir kaç isim var aklimda
Kızım olursa Tomris
Oğlum olursa Atilla
Bir kaç işim var kafamda ama emin değilim
Sectim ama unuttum simdi
Hayır cocuk yapmak tehlikelidir
Hülagü ve Mihrünisa.
Evet ama o defter kapandı
Düşündüğüm ismi koydum 😇
Karardan ziyade isimlerini bile verdim
Yok ya insanın fikri 50 kere değişebilir
Türk kökenli isimleri çok seviyorum
Zelal ve birgün bir oğlum olursa kaan efe
24 sene önce isimlerini verdim
Yabancı isimler diyim
Erkek olursa Erdoğan ve fatih
Yoo tek başına verilebilir
Türk isimleri koyarim , Gökçe, Alp , Göktuğ gibi
Anlamlı ve Türkçe olsun
Vermiştim
Vermedim.
Evet karar verdim
Baran
Düşünmüyorum bunları
💗 Lavinia Alâ
Evet verdim
Çocuk istemiyorum 🙄
vermedim
Evet
Unuttum neydi
Verdim
Ton yukuk vereceğim
Hayır
havuç
Deniz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?