😂😂yemin ederim bu kızın yazdıklarını hiç bir şekilde anlamiyorum

😂😂yemin ederim bu kızın yazdıklarını hiç bir şekilde anlamiyorum

Erkek kardeşim bu şekilde

Kız kardeşim ise bu şekilde
Kardeşim Daha Küçük olduğu için Annesiyle Mesajlaşıyorum 🤣
😂😂😂😂😂
süper 😂
Düz Emre diye kayıtlı ismi değil mi sonuçta 😂
😂😂😂
Seslenirken imoğşın diyorum ama
Teşekkür ederim
Cevap
24Cevap
kayıtlı değil.
İki kız kardeşim var / Sultanım - 1 ve 2 diye kayıtlı 🥰🫶🏻🌺🥰🫠😍♥️
😅😅😅yaaa
😅😅
Tekne kazıntısı diye kayıtlı. bu arada telefonunu neden arapça kullanıyosun?
Ana dilim öyle
Hmm türk değilsin
Değilim
Herkes isim ve soyismi ile kayıtlıdır annem babam dahil
😂😂ciddi misin
😂🤣🤣yok yaa ben annemi Bi le ma
Babamı pa diye kaybetmişim o kadar resmi olmama
Damarlarim çatlar yoksa
😂😂😂Ben hiç çince kaydettim
😅😅sanırım
abim yakisikli diye ablam da bebisim diye kayitlilar

Böyle
İsimleri ve seslendiğim nidaları ile kayıtlıdır.
Bir tane üvey kardeşim var küçük Tahir diye kayıtlı dır.
Ben herkesi ismiyle kaydederim. Sadece annem ve babam bu şekilde kayitlilar.
Ablam diye. Geveze mi kaydettin ya 😄
Kardeşim oo abla olan benim
Geveze kim
Kardeşim 😂😂😂
Yaa var ya o seni ne kaydetti çok merak ediyom
Mendebur diye ondan öncede kırmızı domates sanırım 😂😂😂
Hoho kardesininki daha güzelmis🤣🤣
😂😂😂Ben kıyamadım ve gerçekten de çok geveze ama tabikide onun beni kaydettiği şey benimle hiç alakası yok ama yapacak bir şey yok telefon onun telefonu😅😅😅
Sen niye profili gizledin sorulara bakamiyom bak ayar oldum🤣
Çünkü gereksiz insanlar profilime girip sorularımı seçip hakaret ediyorlar ve saćama saçma şeyler söylüyorlar
Her türlü cins var ya
Evet😔😔
Bence Türkler kendi ülkelerini kendileri yok ediyor
Aslında engellediginde irtibatı kesiyon zaten bende ki yöntem o
Ben engelliyorum zaten engel listemde 170 kişi var daha fazla bile olabilir
Ama işte yeni yeni insanlar çıkıyor
Haklısın
Bi tanesinde açma diye kayıtlı.. 😅
🤣🤣🤣yaaa bi ara bende bunu koymuştum
İşe yarıyor ama.. 😅
😂😂
Büyükbaş sığırım
Abisinin prensesi
İsimlerin sonunda kalp var
Kardeşim diye kayıtlı
Abim olarak kayıtlı
Başında kardeşim yazyo ve sonra adı
Kız kardeşim prenses
Sisterim diye.
gözümün Nur’u diye 😃
Kardeşim diye kayıtlı
"Cille" diye kayıtlı.
İsimlerinin sonunda aitlik eki var.
Isim ve soyisim mi
macar kralının adıyla
Abim diye
Neden arapça?
Ana dilim Arapça
Nerelisin?
Aslan ZU
Kardeşim diiye
Olsa keske
yok2
Gülom diye
Küçük afacan
İsmiyle
hiç muhatap olmaya gerek yok :P
ben bilmez :P
İsimleriyle kayıtlı
Kardeş diye
🙄🙄🤔🤐
Paşam
İsimleriyle📿
İsmi ile kayıtlı
Bacoş
Kardeşim yok ki
Kardeşim diye.
Odun 😂
Eşşek diye kayıtlı
Hergele diye kayıtlı
Öküzz diye
Brother
Birtane kardeşim
Evin küçüğü
Baş belası💕💕 diye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?