Babam vefat etti annem başkasıyla konuşuyor?

Merhaba Babamın vefat ettiği henüz 2 hafta oldu.. Tüm aile olarak toparlamaya çalışıyoruz. Dün annem duşta iken masanın üstünde telefonunu açık gördüm kapatmak için elime aldığımda bir adam ile yazışmalarını gördüm. Mesajları okudukça ağladım.. Mesajlarda "evlenirsek çok güzel olur" "Seni çok seviyorum" gibi şeyler yazıyordu.. Daha 15 gün olmuşken bunu nasıl yapabildi.. Annem babamı çok seviyordu. Öldüğü içinde çok ağladı. Ama şimdi neden böyle yaptığını bilmiyorum.. Adamla ne kadar süredir konuştuklarını bilmiyorum.. Ne yapacağım annemle nasıl konuşacağım hiç bilmiyorum lütfen yardım edin.

Babam vefat etti annem başkasıyla konuşuyor?
Cevapla