Aile & Toplum Red edildiğiniz zaman ne yaparsiniz? metropoltilkisiii Takip Et Guru Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Cevapları merak ediyorum. Güncellemeler1 yıl Süper bir soru sordun 🕺🥳 Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! 💖 Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! 🤩 Red edildiğiniz zaman ne yaparsiniz? Red edildiğiniz zaman ne yaparsiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Aleminkraliii Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl Ay popom sanki kendisi... Slk sana mı kaldık be derim yoluma bakarım çünkü ben güzelim zatennnnnn maşallah Zaaaaaaejcjdnfn 1 2 Yorumla metropoltilkisiii 1 yıl Sende evlerden ırak Yorumla Aleminkraliii 1 yıl Niye öyle dedinn yaaaaeee agliyom Bak. Yorumla
Sweetdreams1950 Takip Et Master Yaş: 103 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı. Birine açılmıyorum ki redd etsinler onlar açılsın banane, Bir kez açıldım oda kabul etti zaten. 1 1 Yorumla metropoltilkisiii 1 yıl Tamam sensin Yorumla
BloodyGamer Takip Et Mentor Yaş: 35 1 yıl Aile & Toplum konusunda 18,3b cevap paylaştı. Çirkin olduğumun farkında olduğum için teklif etmem genelde. Red yiyeceğimi bile bile ne diye kendime işkence cektiriyim. 1 5 Yorumla metropoltilkisiii 1 yıl Kardeşim her şey dis gorunuş degil kariyer ve çevre her seyi değiştirir. Yorumla BloodyGamer 1 yıl Onlar da yok 😂 Yorumla metropoltilkisiii 1 yıl O zaman seni red edecegini dusundugun kimseye teklif etme 😄 Yorumla BloodyGamer 1 yıl Sanat için soyunurum diyenler ne kadar giyinikse bende karşı cinslerden o kadar uzağım. Yorumla metropoltilkisiii 1 yıl En iyisi reis umarim karsina duzgun mutlu edecek biri cikar. Yorumla
Çerkes183 Takip Et Yoda Yaş: 37 , eic 100% 1 yıl Gözüne gözükmem, aynı ortamda bulunmamaya çalışırım. 1 3 Yorumla metropoltilkisiii 1 yıl Yok bee hiçte öyle şeylere gerek yok Yorumla Çerkes183 1 yıl Görmek bile istemiyorum öylesini bro, benim huyum da bu. 😊 Yorumla metropoltilkisiii 1 yıl 😄😄 Yorumla
u Sosyetic_SheqiiL Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl Reddedilmek hiç hoş değildir, eminim. Oturup çay için. 1 3 Yorumla metropoltilkisiii 1 yıl Ahaha soguk suyun üstüne çay olabilir Yorumla u Sosyetic_SheqiiL 1 yıl Olur tabii :D hayat bu, her an red yiyebiliriz sonuçta Yorumla metropoltilkisiii 1 yıl Bence de 😄😄 Yorumla
Gizli Üye (30-35) 1 yıl Sen kim kpeksin beni red ediyosun , benim gibisini buldunda bunuyosun derim. Sonra şak birtane geciririm , edepsiz 1 2 Yorumla metropoltilkisiii 1 yıl Evlerden ırak Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Saka🥲 , saglik olsun derim. Cekilirim.. Yorumla
tatliamakaotik Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl genel olarak adım atan biri olmadım ama olsaydı da o kişiyi aklımdan çıkarırdım başka ne yapılabilir ki 😃 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Reddedilmedim ama terk edildim biraz koydu tabi ama sonra hayatima devam ettim napiyim yani 1 0 Yorumla
bayanagresif99 Takip Et Master Yaş: 32 , eic 97% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. Nedenini öğrenmeye çalışırım 1 3 Yorumla metropoltilkisiii 1 yıl Bak en farkli cevap Yorumla bayanagresif99 1 yıl İnsan merak ediyor sonuçta.. Yorumla metropoltilkisiii 1 yıl Haklisin Yorumla
güneyflr Takip Et Xper 3 Yaş: 24 1 yıl seviim dassama surerim ki zaten ben red edilmem red ederim eyvallah 1 0 Yorumla
MekanınSahibiHande Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Hiç reddedilmedim bilmiyorum 😂 1 0 Yorumla
Myblue2025 Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 100% 1 yıl Reddedilecek teklifi yapmam ki.. 0 4 Yorumla metropoltilkisiii 1 yıl Gozume cok batıyorsun bu cevaplarla kusursuz kimse yok kusursuzmuşsun gibi konuşmayı kes. Yorumla Myblue2025 1 yıl Suçum ne.. 😅Kusurlarım illa ki var, ama niye bile bile reddedileceksem teklifi yapayım akıl var mantık var.. 😏 Yorumla metropoltilkisiii 1 yıl Tamam da teklif edenler de reddedileceginden emin degil sonuçta Yorumla Myblue2025 1 yıl Yok ya insan az da olsa anlar ki.. Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) 1 yıl sigara iceriz mk 1 1 Yorumla metropoltilkisiii 1 yıl Tamam sakin ol 😄 Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı. bir sonrakine 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Ay popom sanki kendisi... Slk sana mı kaldık be derim yoluma bakarım çünkü ben güzelim zatennnnnn maşallah
Zaaaaaaejcjdnfn
Sende evlerden ırak
Niye öyle dedinn yaaaaeee agliyom Bak.
Birine açılmıyorum ki redd etsinler onlar açılsın banane, Bir kez açıldım oda kabul etti zaten.
Tamam sensin
Çirkin olduğumun farkında olduğum için teklif etmem genelde. Red yiyeceğimi bile bile ne diye kendime işkence cektiriyim.
Kardeşim her şey dis gorunuş degil kariyer ve çevre her seyi değiştirir.
Onlar da yok 😂
O zaman seni red edecegini dusundugun kimseye teklif etme 😄
Sanat için soyunurum diyenler ne kadar giyinikse bende karşı cinslerden o kadar uzağım.
En iyisi reis umarim karsina duzgun mutlu edecek biri cikar.
Gözüne gözükmem, aynı ortamda bulunmamaya çalışırım.
Yok bee hiçte öyle şeylere gerek yok
Görmek bile istemiyorum öylesini bro, benim huyum da bu. 😊
😄😄
Reddedilmek hiç hoş değildir, eminim. Oturup çay için.
Ahaha soguk suyun üstüne çay olabilir
Olur tabii :D hayat bu, her an red yiyebiliriz sonuçta
Bence de 😄😄
Sen kim kpeksin beni red ediyosun , benim gibisini buldunda bunuyosun derim. Sonra şak birtane geciririm , edepsiz
Evlerden ırak
Saka🥲 , saglik olsun derim. Cekilirim..
genel olarak adım atan biri olmadım ama olsaydı da o kişiyi aklımdan çıkarırdım başka ne yapılabilir ki 😃
Reddedilmedim ama terk edildim biraz koydu tabi ama sonra hayatima devam ettim napiyim yani
Nedenini öğrenmeye çalışırım
Bak en farkli cevap
İnsan merak ediyor sonuçta..
Haklisin
seviim dassama surerim ki zaten ben red edilmem red ederim eyvallah
Hiç reddedilmedim bilmiyorum 😂
Ne yapim kararına saygı duyuyorum
Biraz uzulurum spnra yolum bakarim
hiç başıma gelmedi bilemiyorum
Reddedilecek teklifi yapmam ki..
Gozume cok batıyorsun bu cevaplarla kusursuz kimse yok kusursuzmuşsun gibi konuşmayı kes.
Suçum ne.. 😅
Kusurlarım illa ki var, ama niye bile bile reddedileceksem teklifi yapayım akıl var mantık var.. 😏
Tamam da teklif edenler de reddedileceginden emin degil sonuçta
Yok ya insan az da olsa anlar ki..
Önce bir üzülürüm ama yoluma da bakarım yanii
Sen kaybettin kral der yoluma bakarım
cok kotu koyuyo insana
sigara iceriz mk
Tamam sakin ol 😄
Amann o kaybetti deyip devam ederim ne yapacagım
Bir şey yapmam
bir sonrakine
Yoluma bakarım
Hemen rehberden başka birine bakarım:)
Beddua ederim
Red edilmedim. d
Hiçbişey
Umrumda olmaz