1 yıl boyunca aynı evde yaşadık şu anda çocukluk şapkası, yıllardır kullandığı sweathi ve aldığı takılar pandoralar bende kaldı?

Onun evinde benim de birsürü eşyam var. O benden ayrıldıktan sonra ne o yazdı ne de ben 5 ay oldu hâla ağlarım arkasından ve artık hiçbir şeye inancım yok. Demek ki benim yerime daha iyilerini buldu yerim hemen doldu. O evde şu an başkasıyla beraber gülüp eğleniyorlar bu kadar basitti. Gözlerim doluyor her seferinde ama artık duygularım da yok. Kimseye güvenemiyorum artık. Ben işe girecektim birkaç yıl sonra evlenecektik. Ağlamaktan helak olduğum doğrudur. Çünkü o artık başkasıyla sevgili. Ona çok uzağım, Gelse affetmem ama onu çok özledim

1 yıl boyunca aynı evde yaşadık şu anda çocukluk şapkası, yıllardır kullandığı sweathi ve aldığı takılar pandoralar bende kaldı?
Cevapla