Üstüme iftira atanlar beni evden uzaklaştırdi. Kadın sığınma evine yollandim. Sonra biriyle tanıştım duygusal bosluguma geldi beni evlilik vaadiyle kandırdı. Sonra kiraya çıktım. Öğrenciydim gecinemedim. Aç kaldım 12 saat çalıştım üstüme başıma bı şey alamadan hep kiraya gidiyodu kazandığım para. Her gün tost yapip yiyodum. Şimdi eve döndüm hâlâ benimle uğraşıyor üstüme iftira atanlar cikmazdayim. Namaza başladım , kapandım. Dua ediyorum. Evlilik desen o kadar hevesim kırıldı ki çok darbe yedim. Daha 25 yaşındayım. Okulum yarıda kaldı çok güzel bi bölüm okuyorum açıktan ama calismaktan zaman bulamıyorum. Ne tavsiye edersiniz kafayı yiyecegim? Suçlu olmalarına rağmen olan hep bana oldu. Kaldıramıyorum Rabbime sığınıyorum hep.
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Hep yanlış adım atmissin kusura bakmada
Ne yapabilirdim mesela
Basina gelenler kötü tabiki kadın siginms evi baştan yanlis
Kalacak yerim yoktu ne yapabilirdim. Polis diye güvendim beni anlayan biri çıktı sonunda diye. Ablam avukat sana yardımcı olur dedi oda kullandı.
Sevgiki vs neyse bhnunla bisiler yaşadın mi
Büyük ihtiml oldu bundan yanlış adım diyorum
Biraz ama aşırı pişmanım bu olaydan sonra kapandım zaten normalde benden hiç beklenilcek bir şey değildi. Çok etkilendim yaşadıklarımdan dolayı. Kimseye güvenmiyorum. Bu olaydan sonrada 2 kere evlenme teklifi aldım onlarda aynısıni yapar diye kabul etmedim.
Kadjnlar duygusal varlık ve bu hata yaomaya müsait olmaya neden olur bulup birini sana destek karşılığı özverili olacaktın gurur sana bişi kazandırdimi sorunlarını cozdumu oeki
Onun istediklerini yapsam sorunlarım daha çok buyuyecekti. Evlenmeyecekse ne diye kandırıyor kendi ablası anneside var. O ne durumda olduğumu gördü bana bile bile yaptı. Beni resmen kandırdı.
Ben onu demiom işte yanlış anladin
Ben onu o durumdayken bile memnun etmeye çalıştım. Yemek yapıyodum , çamaşır vs ona onun demesine gerek bırakmadan yikiyodum , onunla hep ilgileniyodum. Beni boguyosun , darliyosun falan dedi ama o öyle birisiydi. Benim darladigim falan yoktu. O tek kızla yapamaz ama bana sadece evime ablamla annem geldi dedi. Ben ona karşı hep dürüst oldum. O beni her konuda kandırdı. Üstüne bide reddedilmek o kadar da kötü değil bende reddedildim falan dedi ama bu reddetmek değil. Kullanip sonrada reddedilmek o kadar da kötü bı şey değil diyemez.
Ben diyorum ki şartlarda anlaşıp kira fatura mutfak vs sana yeterli destek olacak en azından ywrisini kwrsilayacak biri ile anlaşıp sende ona istediğini verecektin buna vermişsin bedava gitmiş yaoiosun madem hayatini kurtarmaya yap diyorum kabul eden olurdu kesin
Ben öyle bı insan değilim. Onun evinede gerçekten çaresiz olmasaydım gitmezdim. Ben ondan zaten beni kullandığını evlilikle oyaladıgini farkeder farketmez uzaklaştım ondan.
Apart tuttum full bayandı. İşte tüm bu insanlar yüzünden ben yaftalanicam belkide ömrüm boyunca. Hakkımda kötü düşünülecek, kötü bakılacak bana ama kimse ne yaşadığımı onların beni nasıl ince ince katakulliye getirdiklerini kimse bilmeyecek.
Sonuçta yapmam dediğin şeyi duygusal kandirilio yapiosun bu yüzden kaybetneye devam edeceksin mantık onplana geçene kadar
Mantıklı olan bu değil evlilik düşünen biriyle olmak gerçekten imanlı, merhametli , sözünün eri , mert bı insanla evlenmek. Her kız evlenmek ister öyle bir şeyler yaşamak ister ama erkekler bunu kullanıyor işte. Sonra bizim adımız kötüye çıkıyor ama yaptıklarını Allah ona soracak. O şimdilik yanına kâr kaldı sansın bakalım. Allah'ın intikamı benimkinden çok daha ağır.
Kendi ablasi , anneside var düşmez kalkmaz bir Allah. Elbet onunda yaptıklarıyla yuzlesecegi kara gün gelir.
Nasıl bir iftira atıldı?
En küçük kardeşim gelip bana saldırdı. Arbede sırasında bununda bı iki cm bı yeri çizilmiş. Kendi bana saldırıp ben ona saldirmisim gibi anlattı diğer kardeşim de bunu savundu. Zaten ikisi sürekli bir olup benimle ugrasiyolardi her gün. Hiç şaşırmadım onun bana saldıran kardeşimi savunmasina. Zaten benim üstüme onu kışkırtan savunan kardesimdi. Bu şekilde davalık olduk ikimizde darp raporu aldık olan bana oldu. Kaldıramıyorum ben saldirmadigim halde bana çocuğa şiddet uygulayan insan muamelesi yapıldı. Kağıtta da çocuğu suça surukleme gibisinden bı şeyler yaziyodu ama o bana saldırdı. Kimseye anlatamadım yanımda baska biri yoktu. İkisi bir olup resmen üstüme oynadılar. İlk degildi zaten daha öncede aynısını yapmışlardı o zamanda kanitlayamamistim yalnız olduğum için. Sadece küfür ettiklerinde ses kaydına alabiliyodum. şu an hâlâ beni tehdit ediyorlar. Sen yine uzaklaştırma kararı istiyorsun heralde , kalorifer peteğinin orayı hatırla bı istersen falan diyolar. Ne yapacağım 5 sene denetim nedir bide haksız yere haklı yere olsa susar otururum ama o bana saldırdı. Üstünden yaklaşık 1 sene geçecek hâlâ atlatamadım bu olayı
Sıkma canını çok. Kardeslerinle iyi geçin şimdilik ya da nötr ol. Rabbim yardımcın olsa. Umarım en kısa zamanda atlatırsın her şeyi
İnşallah amin sağolun
İnşallah
Bu arada kardeşlerinle iyi geçin demissinizde kendileri geçinmek istemiyolar. Benim onlara yapmadığım iyilik kalmadı. Tek bir yanlışım için beni hiç ettiler. Her türlü yanlislarinda dogrularinda yanlarinda oldum , hep doğruyu göstermeye çalıştım ama zamanla gördüm ki asıl yanlış yola ben onlar yüzünden sapmisim.
İyi geçin derken şunu diyorum
Problem yaşamamak için ne gerekiyorsa onu yap
Yani köprüyü geçene dek ayıya dayı de
Soğuk olmanı istiyorlarsa soğuk ol
Görmek istemiyorlarsa aynı odada bulunmamaya çalış
Gıcık kaptiklari bir şeyler varsa yapma vs vs
Hmm anladım. Haklısınız çok duygusal davranıyorum. Daha stretejik olmam lazım ama öyle bı damarıma basıyorlar ki sürekli. Bide alttan alırsam bu şekilde yaparsam sanki onlar haklı olurlarmis gibi hissediyorum. Hakliysan niye sesin çıkmıyor niye huylarina gidiyorsun demezler mi
Onlar öyle demesinler diye neden risk boyutunu arttirasin? Gururundan arın ve elinden geleni yap. Bu esnada okulunu oku, iş ara, evlilik düşün... Yani o evden kurtulmak için uğraş
Hep çalışıyorum zaten okulumu da inşallah bitirebilirim ama evlilik konusu acayip yara oldu bende. Erkeklerden gerçekten korkuyorum. 4 senelik sevgilim o durumdayken bir kez bile aramadı halbuki onun yüzünden kötü oldu aramız kardeşlerimle.
Ben mi çok safım yoksa çevremde mı çok kurnaz , kötü insanlar var bilmiyorum. Bazen sadece kendimi sucluyorum ama gerçekten düşününce o anki mantıklı olan oymuş diyorum. Rabbim belkide kendine dönmem için bana bunları yaşattı diye teselli ediyorum kendimi. Çünkü o zamanlar dinden uzaklaşmıştım , namaz kilmiyodum.
Belki de o yüzdendir dediğin gibi
Geçmişe çok takılma adı üstünde geçti gitti. Yarınlar önemli:)
Teşekkürler değerli fikirleriniz için
Rica ederim:) her şey gönlünce olsun
Ne iftirası
Kıyamam ya sana elbet hak yerini bulur
İnsaAllah. Sadece rabbimin adaletine güveniyorum zaten. İnşallah yaptıkları yanlarına kâr kalmaz.
Kalmaz canım için rahat olsun