Başımdan geçenleri kime anlatsam sende büyü olabilir diyor nereden anlıyorlar?

Ben bilmem büyüdür, faldır zaten o tarz şeylerle uğraşan tiplerle alakam olmaz. Neyse iki yıl önce üst üste anne ve babam hastalandı, insanlar tarafından dışlandım, itildim kakıldım, ailemle aram bozuldu, annemin kalbi durdu, okul birinciliğimi kaybettim gibi saçma ve hoş olmayan durumlar yaşadım ama ben bunların bir imtihan olduğunu, insanların gerçek yüzünü görmem, dünyanın aslında boş bir yer olduğunu anlamam için başıma geldiğini düşünüyorum. Şu an düzeldi gibi birçok şey birisinden hafif bahsedince sende büyü ve nazar var diyorlar bunu birkaç kişi dedi ama bilmiyorum ben öyle şeyler nasıl oluyor, nasıl farkına varıyoruz?

Başımdan geçenleri kime anlatsam sende büyü olabilir diyor nereden anlıyorlar?
Cevapla