Mesajlaşırken "da, de" ya da imla kurallarına dikkat edilmemesi rahatsız eder mi?

🪻🪻
Mesajlaşırken da, de ya da imla kurallarına dikkat edilmemesi rahatsız eder mi?
Güncellemeler
1 yıl
Süper soruu ✨🎉
Mesajlaşırken "da, de" ya da imla kurallarına dikkat edilmemesi rahatsız eder mi?
Cevapla