Hanımlar beyler siz ne düşünüyorsunuz?

Hanımlar ve beyler selamlar yaz mevsiminin gelmesiyle insanlar çıplaklaşmaya başladı bakın gercekten bu böyle kısacık şort tıpkı külot gibi üçgen kesim ve bol üzerinede crop giyen bi genc kız ve daha onlarca şey açıklık diyince önceden başı açık ahlaklı giyinen insanlardı demek istedigim diz kapagında etekler elbiseler vesaire biz özel yerlerimizi neden açıkta bırakalımki onlar bizim mücevherlerimiz Allah bize bunları evleninceye kadar saklamak için vermiş erkeklerde aynı şekilde bu sadece kadına özgü değil, kızlar çoğumuzun sevgilisi var ve dışarıya tek çıktıklarında erkek bu illaki cıbıldaklara bakıyorlar kızların hoşuna gidiyor işte ben bu kızlardan iğreniyorum kusura bakmayın ama cıplaklık tarz değildir aksine bok gibi duruyor 18 yaşındayım ve bunların farkındayım ilk farkına vardığım dönem 16 yaşların sonlarıydı benim tarzımsa yine tam diz kapagı boyunda pileli etekler uzerınede sade kısakol, askılı bluzlar dinime ve kendime olan saygıma bağlandığım için daha huzurluyum 🫀💖

Ya siz ne düşünüyorsunuz?
Hanımlar beyler siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla