Hanımlar ve beyler selamlar yaz mevsiminin gelmesiyle insanlar çıplaklaşmaya başladı bakın gercekten bu böyle kısacık şort tıpkı külot gibi üçgen kesim ve bol üzerinede crop giyen bi genc kız ve daha onlarca şey açıklık diyince önceden başı açık ahlaklı giyinen insanlardı demek istedigim diz kapagında etekler elbiseler vesaire biz özel yerlerimizi neden açıkta bırakalımki onlar bizim mücevherlerimiz Allah bize bunları evleninceye kadar saklamak için vermiş erkeklerde aynı şekilde bu sadece kadına özgü değil, kızlar çoğumuzun sevgilisi var ve dışarıya tek çıktıklarında erkek bu illaki cıbıldaklara bakıyorlar kızların hoşuna gidiyor işte ben bu kızlardan iğreniyorum kusura bakmayın ama cıplaklık tarz değildir aksine bok gibi duruyor 18 yaşındayım ve bunların farkındayım ilk farkına vardığım dönem 16 yaşların sonlarıydı benim tarzımsa yine tam diz kapagı boyunda pileli etekler uzerınede sade kısakol, askılı bluzlar dinime ve kendime olan saygıma bağlandığım için daha huzurluyum 🫀💖
Ya siz ne düşünüyorsunuz?
Ya siz ne düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer