Aile & Toplum En çok kiminle gülüyorsunuz? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Bir araya gelince gülmekten konuşamadığınız insanlar var mı? Güncellemeler1 yıl Süper soruuu En çok kiminle gülüyorsunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
YeYeYeÇıtırÇıtır Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl Belki egoistçe görünecek Ama kendi kendime kaldığımda çok gülüyorum 1 0 Yorumla
özgürruhlu55 Takip Et Guru Yaş: 44 , eic 100% 1 yıl Gülmemi tek kişi sağlıyordu oda yok gülmüyorum artik 1 3 Yorumla Arayış0702 1 yıl Hayatını başkasına değil kendine endeksle Yorumla özgürruhlu55 1 yıl Ciddimisin yaa neyi biliyon ki dedin Yorumla Arayış0702 1 yıl Anlatırsan bilirim mevcut duruma göre söyledim Yorumla
buzzzgibikarpuzz Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. Kız kardeşimle bir araya geldik mi yanaklarimiz ağrır 1 0 Yorumla
mine13 Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Ailemle, hem onlarla çok tartışırız hem de en çok onlarla güleriz zaten 1 0 Yorumla
Milky7way Takip Et Guru Yaş: 106 , eic 99% 1 yıl Kahkahalarım değil de bazı gülümsemelerim var ki.. Ne kişi odaklı diyebilirim ne de değil. 🙃 1 0 Yorumla
Sabrinamabrina Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Oluyor. İşte, arkadaş ortamında sevdiğim herkesle çoğunlukla böyleyim 1 0 Yorumla
Normalbirisi123 Takip Et Xper 1 Yaş: 26 1 yıl Bu tarz anlar özel insanlarla olmalı iyi niyeti suistimale çok açık bir olay bu 1 3 Yorumla Soran 1 yıl Gülmek mi Yorumla Normalbirisi123 1 yıl Evet çünkü birlikte güldüğünüz zaman bir anda keyfinizi kaçıracak insanlar olabiliyor Yorumla Soran 1 yıl Çok doğru bir analiz aslında düşününce sevdim Yorumla
daisy___ Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 350 cevap paylaştı. Kız kardeşimle 1 0 Yorumla
Nightwalk35 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 92% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı. Yakın arkadaşlarımla oluyor bu :) 1 0 Yorumla
Semih6934 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 6,5b cevap paylaştı. @ByBrawo Kanks 😂 2 3 Yorumla m ByBrawo 1 yıl Ahahha 🤣 doğru kanks 😂 Yorumla Semih6934 1 yıl 😂😎 Yorumla m ByBrawo 1 yıl 🤣😎 Yorumla
Edameda06 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 64% 1 yıl Annemle 2 1 Yorumla Edameda06 1 yıl Ve arkadaşlarımla Yorumla
tortitotilla Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. Karşimle 2 0 Yorumla
hkrtss Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 71% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 681 cevap paylaştı. Ailem 1 0 Yorumla
kalp-komutanı Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 99% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Evet varr 1 0 Yorumla
Tuna8830 Takip Et Master Yaş: 38 , eic 91% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. Sevdiğim kişilerle 1 0 Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı. oğlumla : ) 1 0 Yorumla
Kuşadali88 Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. 2 kişi var 1 0 Yorumla
göklerdengelenşey Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Yok. 1 0 Yorumla
İstanbulBeyefenddisi Takip Et Bilge Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl yok çok gülmem 1 1 Yorumla İstanbulBeyefenddisi 1 yıl yaşasın Yorumla
catlakbikiz Takip Et Xper 1 Yaş: 27 1 yıl Kendi kendime çok gülerim çünkü ben bir deliyim 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Belki egoistçe görünecek Ama kendi kendime kaldığımda çok gülüyorum
Gülmemi tek kişi sağlıyordu oda yok gülmüyorum artik
Hayatını başkasına değil kendine endeksle
Ciddimisin yaa neyi biliyon ki dedin
Anlatırsan bilirim mevcut duruma göre söyledim
Kız kardeşimle bir araya geldik mi yanaklarimiz ağrır
Ailemle, hem onlarla çok tartışırız hem de en çok onlarla güleriz zaten
Kahkahalarım değil de bazı gülümsemelerim var ki.. Ne kişi odaklı diyebilirim ne de değil. 🙃
Oluyor. İşte, arkadaş ortamında sevdiğim herkesle çoğunlukla böyleyim
Bu tarz anlar özel insanlarla olmalı iyi niyeti suistimale çok açık bir olay bu
Gülmek mi
Evet çünkü birlikte güldüğünüz zaman bir anda keyfinizi kaçıracak insanlar olabiliyor
Çok doğru bir analiz aslında düşününce sevdim
Yeğenimle benim bir tanem o 🩷
Henüz öyle birine rastlamadım..
Kız kardeşimle
Yakın arkadaşlarımla oluyor bu :)
2 kişi var baya eski ark
@ByBrawo Kanks 😂
Ahahha 🤣 doğru kanks 😂
😂😎
🤣😎
Annemle
Ve arkadaşlarımla
Karşimle
Ablam var 😂
Ailem
Kardeşimle 😄
Evet varr
Sevdiğim kişilerle
Kız arkadaşımla
Tek başıma
Arkadaşlarım
oğlumla : )
2 kişi var
Kendimle
Yok.
Kardesimle
En yakın arkadaşımla
Var..
Kız kardeşim
yok çok gülmem
yaşasın
kimseyle
Babamla
Kendi kendime çok gülerim çünkü ben bir deliyim
Yokkk
babamla sanırım
Evet var