İnsanların davranışları lafları bir süre sonra çok gözüme batmaya başlıyor neden böyle sice çözümü var mı?

Mesela arkadaşlık olsun karşı cins olsun başta iyi güzelse bile iletişim vs sonra sonra bir şeyleri beni çok rahatsız ediyor insanların. Söylesen zaten düzelmiyor daha toksik oluyor iletişim söylemesen ayrı dert. Sil diyecekseniz herkesi mi 😄 yani benim mi tahammülüm çok düşük yoksa insanlar mı gerçek anlamda aşırı kusurlu bilemiyorum. Benim gibi olan var mı? Bunu nasıl düzeltirim?
İnsanların davranışları lafları bir süre sonra çok gözüme batmaya başlıyor neden böyle sice çözümü var mı?
Cevapla