Kadınların arkadaş oldukları erkekler bile neden hep üst düzey yakışıklı oluyor biz erkeklerde böyle bir şey yok, bunun sebebi ne?

Bir erkeğin yanında çok çirkin bir kız arkadaşıda görebilirsiniz ama bi kadının yanında çirkin bir erkek görmek oldukça zor buda bence kadınların daha materyalist olduğuna işaret, arkadaş oldukları bile yakışıklı seçiyorlar yanlarında çirkin erkek görmek çok zor
Kadınların arkadaş oldukları erkekler bile neden hep üst düzey yakışıklı oluyor biz erkeklerde böyle bir şey yok, bunun sebebi ne?
Cevapla