Siz olsanız böyle bir şey yapar mıydınız?

Kaynım ve kaynanam 2 yaşındaki kızımı kendi evlerine göndermem için psikolojik baskı yapıyorlar. İlla bir hafta iki hafta artık ne kadar olursa göndermemi istiyorlar. Kuzeniyle beraber vakit geçirmesi için vs yani. Ama ben ufacık çocuğumu alışık olmadığı insanların evine ve yabancı bir şehre tek başına göndermek istemiyorum. Bizi arar, düzeni bozulur, psikolojisi bozulur doğal olarak. Ayy fenalık geldi valla istemediğimi bildikleri halde sürekli eşime söyleyip duruyorlar. Siz olsanız böyle bir şey yapar mıydınız? Çok saçma değil mi?
Siz olsanız böyle bir şey yapar mıydınız?
Cevapla