Hiç işte şimdi faka bastım dedirtecek bir şey yaptınız mı?

Geçen gün komşuda oturuyoruz, sohbet muhabbet akıyor nereden geldiyse konu evliliğe geldi gelmez olaydı hsjsjsjs Ben bir an da konuyu akraba evliliğine bağladım "Başka insan mı yok işte akraba evliliği yüzünden çocuklar hastalıklı doğuyor insanlar çok düşüncesiz" baya gaza geldim saydırıyorum. Kadın bir an da benim sözümü kesip "Ne alaka 4 çocuğum var hepsi sapasağlam" demesin mi hsjsjsjsjsj Benim çenem kapandı ama Kadın bana 50 saat akraba evliliğinin hiç bir zararı olmadığını anlattı😂 Velhasıl kelam sanırım Komşumuz şu aralar benden nefret ediyor olmalı hsjsjsjsjs
Hiç işte şimdi faka bastım dedirtecek bir şey yaptınız mı?
Cevapla