27 Yaş Krizine girdiniz mi? Nedir hiç duydunuz mu?

“Çeyrek Yaş Krizi”, “İkinci Ergenlik Dönemi” de denilen, hayatı ve seçimlerinizi daha derinlemesine sorguladığınız, üzerinizde daha fazla baskı hissettiğiniz, daha sık ben bu yaşıma kadar ne b*k yedim ve bundan sonra ne b*k yiyeceğim dediğiniz, bazen de intihar edesiniz geldiği, genelde 25 ila 33 yaş arasında yaşanan o sancılı dönemden geçeniniz oldu mu? Son 2 yıldır ara sıra böyle hissediyorum diyebilirim. Bu hislerin bir adı varmış, sizlerle paylaşmak istedim.

27 Yaş Krizine girdiniz mi? Nedir hiç duydunuz mu?
27 Yaş Krizine girdiniz mi? Nedir hiç duydunuz mu?
Cevapla