Her şey çok pahalı, nasıl yaşıyorsunuz?

Maaşım olmasına rağmen kira fatura ödemediğim halde yaşayamıyorum. Her şey çok ama çok pahalı. Korkunç pahalı. Rahat rahat para harcayamıyorum. Birikimim ev almaya bile yetmiyor. Neden hiç kimse ülkedeki bu gidişata ses çıkarmıyor?

Her şey çok pahalı, nasıl yaşıyorsunuz?
Cevapla