İyi ve mülayim insanlar neden kıymet görmüyor?

Kuzenim çok iyi birisidir kocası da gayet iyi efendi sayılıydi ama zamanla kocası ve kocasının annesi kuzenimi ezmeye başlamış hamileyken bile hastaneye goturmemisler. Hep kötü hissettirmişler. Kuzenim de içine atmis. Düşünüyorum. Kuzenimle kocası hem tip olarak denkler hem ikisi de memur yani maaş olarak denkler hem aile yapısı olarak ikisi de orta seviye aileler. Kuzenimin gözü yüksekte değildi yani. Neden iyi olduğu için değersizlik yaşıyor insanlar?

İyi ve mülayim insanlar neden kıymet görmüyor?
Cevapla