33 yaşında bir kız kendi isteğiyle kaçarsa polis çevirmede o şehire ait olmayan plakalı araca bir şey yaparmı?

Merhaba ben 33 yaşındayım ve sırayla 3 kişi ile tanıştım ve bunlarla İnternette tanıştım aileme söyledim ve ilki benim intiharımla sonuçlandı, 2. Beni oyaladı üçüncü ise beni kandırdı bundan ayrı bir kişi ise beni tehdit etti, yani benim çevremde bana uygun biri yoktu bu yüzden bu hatalara düştüm hep internetten buldum ve sonunda o beni kandıran kişiden başladı endişem , bunu anlatayım bana yakın yerde yaşayan bir Kürt genç boşandığını ve dindar biri olup benimle evlenmek istiyormuş öyle dedi ve bana annemin cihazı için para verdi hatta telefon faturamı ödedi , 4 gün konuştuk ve 5 gün akşamı eşi bana yazdı şok oldum aileme söyledim abim gitti konuştu o adamla meğer adam 8 senedir evliymiş ve neymiş çocuk sahibi olmak istiyormuş ama eşini boşayıp beni alacakmış arkadaşlar çok şükür eşi beni uyardı kurtuldum ondan ama şimdi abim bana soğuk davranıyor, benim bir sevdiğim var ve ona durumu anlattım yemin ediyorum bu defa annesi ile konuştum ailesi ile konuştum bana her şeyini anlattı iki buçuk saat mesafede yaşıyor , arkadaşlar ben namaz kılıyorum rabbime hamdolsun, ve oda namaz kılıyor benim sorunum şu ben ona gitmek istiyorum ama ailem beni yanlız salmıyor hiç bir yere ve acaba bir müddet sonra o beni götürmeye gelse aynı şehirde olmadığımız için plaka yabancı ona polis bir şey yaparmı , benim zaten kendim rızamla gitmek istiyorum birde benim geçmişte çeşitli hastalıklardan dolayı yüzde seksen engelli raporum var ama bununla alakam yok ailem iptal etmedi babam üstlenmişti bakımımı ve yemin ediyorum bu durumdan rahatsızlık duyuyorum yani engelli olmadığım halde raporum var bu bana zarar verir mi , arkadaşlar ne olur bana yol gösterin ben artık bu evde kalamıyorum o konuştuğum diyorki ben oraya gelirsem kameralar bizi beraber görür ya da yolda çevirirler ikimizde hiç evlenemeyiz dedi , arkadaşlar nolur bana yardım edin ben köyde yaşıyorum egeliyim aileme dedim ben şehire gitmek istiyorum gezmeye çünkü o kadar bunaldım ama ailem izin vermedi bana kızdılar , ben kendimi öldüreceğim dedim öldür dediler , ve seni Mardin'e götürseler iyimi olacak dediler, ama ben gerçekten acı çekiyorum sıkıştım bana yardım edin lütfen, birde sevdiğimin dediği şimdi ailenin gönlünü yapmaya çalış olmazsa son çare geleceğim diyor ne yapmalıyım bilemiyorum arkadaşlar ben çaresizim kandım aldatıldım ve başkaları yüzünden eve hapsedildim dışarı çıkamıyorum ne yapmalıyım arkadaşlar nolur ben 33 yaşındayım ve ailem bana baskı yapıyor, Allah rızası için yardım edin yol gösterin , ben kendi rızamla gitmek istiyorum birde bu engelli raporu nedeniyle başım derde girer mi bu raporun benimle alakası yok yemin ediyorum ben sağlıklıyım sadece bir hastalığım var oda zararsız ve kesinlikle aklım başımda zihinsel ya da bedenen hiç bir problemim Yok, bu durumlar nedeniyle yıprandım nolur bana yardım edin Allah'a hamdolsun iyi biriyim

33 yaşında bir kız kendi isteğiyle kaçarsa polis çevirmede o şehire ait olmayan plakalı araca bir şey yaparmı?
Cevapla