Okuldan bir kızı okul çıkışında tenha bir sokakta dövdüm hiçkimse görmedi, disiplin cezası alır mıyım?

Şikayet falan eder mi yani? Baya kötü oldu gözü falan kızardı sonradan pişman oldum zaten offf ya bu merhametim:(((
Okuldan bir kızı okul çıkışında tenha bir sokakta dövdüm hiçkimse görmedi, disiplin cezası alır mıyım?
Cevapla