Sakız çiğnediğinin bilincinde olmak bile iğrenmem için yeterli bir etken. Galiba sakıza karşı fobim var..


Böyle tepki veriyorum sakız çiğneyenlere
Cevap
14Cevap
Sevdiğim biriyse olmam. ama tanımadığım biriyse evet rahatsız eder
düzgün çiğniyorsa rahatsız olmam ben de çiğniyoruö çünkü akjdjd
Bende dışarda aktif hayatımda çok kullanıyorum spor yaparken özellikle rahatlatıyor bence. Ama öyle herkesin yaptığı gibi bak sakız çiğniyorum dercesine göstermelerden ve ses çıkarmalarından bende hoşlanmıyorum
b. ka bakar gibi bakıyorum.. çok insana sakızını yutturdum
Ses çıkarmadıkları müddetçe sorun yok ama biriyle konuşurken çiğnenmesini doğru bulmuyorum
Dişlerini boğazına doldurasım geliyor. Çakkıdı çakkıdı, ağzını..
En nefret ettiğim şey. Kim icat etti bu sakızı? Ne düşünerek icat etti🤦♀️
Baska nerde cigneyelim duzgunce cignedikten sonra kimse karisamaz
Evinde çiğne.
Sen dedin ya oyle yapacagiz prenses hanim. Sacmaliga bak.
Hı hı yaparsın.
Ağzını yaya yaya çiğnerse o sakızı yuturrum
Ağzını açarak çiğneyenlere karşı bir sınır olma var
Ben dışarıda sakızı ağızın kapalıyken çiğnerim, ama şu ağzı açık çiğneleylere ayar oluyorum
düzgünce çiğnerse sorun olmaz. bazıları gıcıklığına yapıyor.
Evet o çıkan sese çok gıcık oluyorum
Ses çıkarmıyorsa hayır
Lama gibi çiğniyorsa evet
Aynı fikirdeyim.
Hayır sadece erkekler ciyneyince Yakıştiramiyorum
Ağzın ortasında kürekle vurasım geliyor
Yemek yiyemem. O derece sevmiyorum.
Deli oluyorum şak şuk
Hem de fena ayar oluyorum
gıcık kaparım
Patlatıyorsa sorun yok
Sesliyse evet
Oluyorum
Nein bana ne be
Aynen dediğin gibi
Yok ama hoş değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?