Kafam allak bullak çıkmazdım. Yardım edin ne yapmalıyım?

Kızlar merhaba benim için çok önemli bu lütfen yardımcı olun. 10 senelik dost dediğim bir kız arkadaşım vardı her boku birlikte yerdik türlü türlü anılarımız sayısız yaşantımız oldu. Bir gün ben iş yeri açacaktım ve işlemlere başladım başlarken ortak olur musun dedim kıza bir kaç gün sonra ailesinin benle ortaklık istemediğini kendisinin alacağını söyledi bende bu duruma çok kırıldım çünkü ben iş yerini zaten açacaktım. Be olsam öyle söylemezdim. Neyse ufak bi tartışmayla iş yerini ben açtım ve tadilattan bir hafta sonra ailesi demiş ki ortak olmayı ister mi acaba diye bi sor benim de arkadaşım bana sordu ama red ettim. Aramız hafif açıldı bir kaç ay sonra 2 senelik ilişkim bitmişti ve sevgilimle buluşup benim hakkımda iftira atmış. Bunu öğrendim ona sordum ve bana yalan söyledi. Ben kendimi sevgilime kanıtladım ve barıştık. Dost dediğim kızla küstük aradan 13 ay geçti hiç iletişim kurmamıştık onum yüzünden antidepresan dozum arttı kabuslar gördüm kimseyle arkadaş olamadım güven sorunları yaşadım bende çok büyük bir etki bırakmıştı aylarca ağlamıştım. 3 gün önce kendisini anlatmak için buluşmak istediğini söyledi buluştuk açıklamalar yaptı beni tatmin etmedi üzgündü pişmandı belliydi. Affetmedim ama şu an çok üzülüyorum en çok da onu affedemeyecek olmama. Buluştuğumda içimde kalanları söylersem hafiflerim demiştim ama sanki daha çok ağırlaştım ne yapacağımı bilmiyorum yardımcı olur musunuz

Kafam allak bullak çıkmazdım. Yardım edin ne yapmalıyım?
Cevapla