Babam dısarıdaki insanlara karşı cok iyi ve merhametli ama evde tam tersi neden boyle?

Evde tam bir dabbe gibi, ama disarda ise o kadar naif mutevaziki bunu diger insanlar gormuyor tabi , ama ailemizdekiler goruyor ve bu durum cok normalmis gibi tepli bile gostermiyorlar. Ben kabul edemiyorum bunu. Kabul edemedigim bir diger sey ise ailem bu farkliligi goruyor ama normal yaklasiyor, bunlarin beynimi yikanmis anlamiyorum. Babama en ufak seyde karsi ciktigimda "benim zaten sozum dinlemiyor, hicbir degerim yok " gibi seyler diyor sok oluyorum. Lan bi dur kendine gel ne dedikki diyorum icimden. Kafayi yiyicem.

Babam dısarıdaki insanlara karşı cok iyi ve merhametli ama evde tam tersi neden boyle?
Cevapla