Özellikle babam. Onu karşısında kibarlıktan öleyiiimmmm istiyor. Ne yapacağımı şaşırayım kibarlıktan istiyor.
Garip bi mesafe daha doğrusu yabancılık koyuyor araya.
Ya ben kızınım ne bu aşşşşırı kibarlık yapıcam niyee yeni tanıdığım biri misin
Çözemedim arkadaş egoistlik diye yorumluyorum
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
aynısı bendede var boş ver takma ya
🌼🩷 Takmicam artık.
sevindim adına 😊🤍
Nezaket mi istiyor resmilik mi
İkisi de..
Güneş her sabah yeniden doğar üzülme
Majesteleri filan demeni mi istiyor
Evet sndhjfjd
Disarda goremedigi seyi evinde istiyor galiba.
Evet. Dışarda da istiyor öyle ama kimse yapmıyor tabi.
Saygi denen sey mecburiyetten makama, yalakaliktan paraya.. sevgiden sevdigine yapilir.
E öyle güzel karakteri var ne makamı..
Bide aşşşırı saygı istiyor yani normal saygı da değil.
Ne*
Etrafindaki insanlardan etkileniyordur. Sen kac yasindasin ki hala boyle
30 um.. Haaaala böyle.
Evli degilsin evdesin ondan mi?