Babam aşırı nazik davranmamı istiyor neden?

Özellikle babam. Onu karşısında kibarlıktan öleyiiimmmm istiyor. Ne yapacağımı şaşırayım kibarlıktan istiyor.

Garip bi mesafe daha doğrusu yabancılık koyuyor araya.

Ya ben kızınım ne bu aşşşşırı kibarlık yapıcam niyee yeni tanıdığım biri misin

Çözemedim arkadaş egoistlik diye yorumluyorum

Babam aşırı nazik davranmamı istiyor neden?
Cevapla