Annemle ve babamla bir türlü iletişim kuramıyorum evimi 19 yaşında ayırmak istemem doğru mu?

19 yaşındayım 20 olucam ve 20 senedir eğitim öğretim hayatım boyunca psikolojik şiddet fiziksel şiddet ne ararsanız olan bir ailede büyüdüm buna rağmen derslerim notlarım çok güzeldi şu an büyük bir firmada muhasebe uzmanı yardımcısıyim iyi bir işim iyi bir kariyerim var ayrıca fakat ne adam akıllı bir babam ne de adam akıllı bir annem var inanın çok anlamaya çalıştım ve hâlâ da çalışıyorum fakat olmuyor onları anlayamıyorum sorun bende diye psikologa gittim kimseye söylemedim psikoloğum bana sen hiç çocuk olmamişsin ki sen hep yetişkinmişsin dedi ben en büyük cocuklariyim tek kızım 2 erkek kardeşim var bu yaşıma kadar zamanım onları korumakla geçti onlar erkek diye daha çok dayak atabilme zihniyetine sahipti babam ruhen ztn iyi değil bende sürekli onlarin önünde olurdum. Bir gün benden küçük kardeşim telefondan pubg diye bir oyun var bilirsiniz onu oynuyor diye 14 yaşındaki kardeşimin dudağını patlattı yumruk atarak ben yine siper oldum kardeşlerime annemde her zamanki gibi bu olanlara kocamdır çocuklarımın babasıdır der çayını yudumladı kılını dahii kimildatmadı kimıldatmazdı bunların içinde büyüyen bir yetişkindim çocuk değildim altını çizerek söylüyorum ben hep yetişkindim şimdi bu olanlar artık sadece ruhuma değil bedenime de zarar vermeye başladi babam yaşi ilerliyor ve artık şiddet uygulamıyor ama daha da kötü oluyor gün geçtikçe berbat bir hal alıyor katlanamiyorum psikologa da gitmiyor onları düzeltip onları mutlu etmeye çalıştıkça çeşitli sağlık problemlerim çıktı ben 20 yaşındaki bir genç kızım yasitlarima bakarsanız hâlâ yüzleri ışık saçar bense 40 yaşındaki biri gibi hiç gülmem ve ruhum 40 yaşındaymış gibi düşünürüm insanlar bana bakarak bile anlıyorlar ne kadar ağır şeyler yaşadigimi otobüsteki teyze bile gözlerin niye bu kadar yorgun bakıyor diye soruyor bana ne yaşattılar sana kızım diyor. HER NEYSE BEN ŞUNU COK DÜŞÜNDÜM LUTFEN YARDİMCI OLUN BEN EVİMİ AYİRMAK İSTİYORUM FAKAT DOGRU MU YAPARİM YANLİS Mİ BİLMİYORUM EVİMİ AYİRİRSAM KİZ BASİMA KENDİME SAHİP CİKABİLİR MİYİM EVİMİ TEK BASİMA DİZEBİLİR MİYİM BU NE KADAR UYGUN EVİMİ AYİRMAYA NERDEN BAŞLAMALIYIM BİLMİYORUM. Annem bana bu evden ancak gelinliğinle veya kefeninle cikarsin diyor ben böyle bir zihniyete sahip kişilerle yaşamaya devam edersem korkarım ki gelecekteki evlatlarima da babam gibi baba bulurum annem gibi anne olurum bunun olmasinsan o kadar korkuyorum ki yalvarırım bana bir şey söyleyin nolursunuz hiç sorabileceğim kimse yok

Annemle ve babamla bir türlü iletişim kuramıyorum evimi 19 yaşında ayırmak istemem doğru mu?
Cevapla