Erkek arkadaşım abimden sebepsiz yere dayak yediğimi öğrendi ve sakinleştiremiyorum ne yapmalıyım?

  • Bundan 2 ay önce abimden sebepsiz yere dayak yedim uyuyordum ve sabah saat 6-7 civarıydı odama girip kalkmamı söyledi uykulu olduğum için herhangi bir tepki falan vermedim git başımdan dedim sadece sonrasında kolumdan tutup yere fırlattı karşısında sanki düşmanı varmış gibi vurmaya başladı hicbirsey yapamıyordum ona göre güçsüz biriydim ve karşılık veremedim. Evden hicbirsey olmamış gibi çıkıp işe gitti ben ise acıdan kıvranıyordum belimde kolumda bacaklarımın her yerinde morluklar vardı ailemden kimsenin bundan haberi yok babam öğrenseydi veya ailedeki herhangi biri abimi öldürebilirlerdi çünkü orta herhangi yaptığım bir hata veya yanlış yoktu. Bı süre konuşmadık aynı evin içinde mecbur kalıyordum kimseye bir şey söyleyemedim. Neden söylemedin etmedin diye sorabilirsiniz aptallık canım falanda diyebilirsiniz korktuğum için söyleyemedim çünkü neler olabileceğini biliyordum. Beklemediğim bir anda karşima geçip oturdu özür diledi ve yaptığının hata olduğunu bı daha asla öyle bir şey olmayacağını söyledi. Bilmiyorum istemedim ama affettim yaptığım doğru değildi farkındayım ama oldu affettim işte erkek arkadaşıma olan biteni yakın arkadaşım anlatmış ve erkek arkadaşım delirdi ne yaparsam yapayım sakinleştiremiyorum. Abimin bana yaptığının on katını abime yapacağını söylüyor korkuyorum ve elimden hicbirsey gelmiyor yakın zamanda ailelerimiz tanışacak ve erkek arkadaşım söylediği şeyi yaparsa büyük sorunlara yol açacak ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Şuanki tek sorunda benim anlatmamam ve affetmiş olmam bu yüzdende bana karşi çok sinirli
Erkek arkadaşım abimden sebepsiz yere dayak yediğimi öğrendi ve sakinleştiremiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla