Bazısı için uzuunn bir tatil fırsatı olurken, bazısı geleneksel bayram geleneklerini sürdürüyor. Siz hangi taraftasınız?

Ziyaret
Tatil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bazısı için uzuunn bir tatil fırsatı olurken, bazısı geleneksel bayram geleneklerini sürdürüyor. Siz hangi taraftasınız?

Benim için ikiside değil. Çünkü ben zaten evdeyim bütün gün ve hap içiyorum ama çalışmıyorum diye devlet bana para veriyor.
Sorunuza gelecek olursak söyle cevap verebilirim. Çocuklara hem ziyaret hem tatil firsatidir çünkü bayram çocuklar için dır. Hem el öpen para alın hem de tatil yapan
Ama Büyükler yani çalışanlar için ise tatil firsatidir.. çünkü onların bayramı geçti artık.. onlar bütün gün çalışırlar yorulurlar dinlemeye ihtiyaçları vardır.
Zaman geçtikçe ölüp bittiğin akrabalarının gerçek yüzlerini öğreniyorsun. Etrafindaki büyüklerin sayısı azaldıkça da bayramlar tatil için fırsat oluyor. Zaten görmek istediğim biri için bayramı bahane etmrye gerek yok, bayram dışında da görürüm.
Genel olarak tatil,
Sevdiklerimizle birlikte huzurlu ve mutlu bir bayram geçirmeniz dileğiyle, Kurban Bayramınız mübarek olsun! Sağlık, huzur ve bereket dolu günler dilerim.
SilentWolf
Cevap
53Cevap
Benim için ikisi de değil maalesef
Bayram da tatile gitmeyi tercih eden biri değilim her yer tıklım tıkış oluyor zaten birkaç akrabamı görürüm ilk gün sonra Üsküdar sahile gidiyorum Kuzguncuk - Çengelköy tarafı benim vazgeçilmezim.
Bayramlar toplumsal maneviyatin yuksek oldugu zamanlardir bayramlarin anlam ve onemini kavrayamayanlar icin sadece tatildir
Ziyaret edilcek kisi varsa ederim, bayramlaşırim sonrasi tatil
15 yıl önce ziyaret idi ama şimdi tatil...
Malum gelenek görenekler anlamını yitirince...
Hiçç ziyarete gidemem bugün valla😂 uzanıp dinleneceğim
Genelde tatil. Ama ziyareti de arada hallediyorum zaten.
Öğrenci olduğum için tatil zamanı çok benim için bu yüzden ziyaret
Öyle görünmüyor
İkisi de değil herkes gezmelerde ben kaldım evde işte yok gidip çalışayım pöff çok sıkıcı
Tatil tabiki ne o öyle şapur şupur el öpmeler falan
Tatildeyim her fırsatta dağ evime. giderim sakin bir ortam güzel bir manzara
dil çıkarmış koyun neyi, komik arkadaş neyi? temsil ediyor.
Hem ziyaret hem tatil bayramda ailemi görmek onlarla bayramlaşmak güzel 🥰
Bayramda tatil yapanlari da anlamiyorum. Her yer tiklim tiklim sicakta ne anliyosunuz hintliler gibi
Ben bir yere gitmeden boşalan Ankara 'nın tadını çıkarıp bol bol yatmayı düşünüyorum
Çocuk yaşımda bayramlar ayrı güzel gelirdi akraba çoğunluğu vardı. Önemli hissederdim. Ama yaş aldıkça hem herkes göçtü hem anlamını yitirdi bu dönemde tatil amaçlı yaşıyoruz hepimiz neredeyse. İşten stresten uzaklaşma olarak kullanıyoruz
Bayram normal ailesi olanlar için bir şey ifade ediyor ama benim normal bir ailem olmadığı için hiçbir şey ifade etmiyor.
Müslümanlar için genelde ziyaret, olmayanlar için tatil
Bayramda daha çok çalışıyorum, ziyaret falan da yok zaten
Ziyaret ve tatil ikisi bir arada
Ikiside değil kurban ibadetini yapabilmek için bi fırsat
İyi bir tatil oldu gercekten
Tatil evde yatışş
En sevdiğim
İkisi de değil sürgün gibi geçiyor benim için.
Benim için anlamı sadece tatil
Tatil tabii ancak bu zamanlarda dinlenebiliyorz
Ziyaret oluyor genellikle
Sizede iyi bayramlar diyelim biz
Hem dinlenmek için fırsat diyelim hemde ziyaret
Deliye her gün bayram bana her gün aynı
Gurbet ellerde bayram havası yok, olmasa da olur.
Tatil değil kesinlikle
Eziyet ablacım eziyet
İş güç genelde ve bir de misafirler
Hic biri benim için. İŞ, İŞ, İŞ
Tatil. Keşke hep bayram olsa 😊
Önce ziyaret sonra tatil
Bayram ziyaretçi ve yorgunluk demek
Ziyaret ve tatil bir arada
Tatil benim için.
Tatill
Hiç bir şey ifade etmiyor.
İkisi de değil hep evdeyim maalesef
İkisi de değil bayram ev demek benim için
Bayramda bile çalişacagim of ya ,😂
Yüzde bir miyon ziyaret
Tatil:)
Tatil
Çalışma hep olduğu gibi
Tatil
rutin bir gün işte
Bayram ne içinse o
Tatil
Ziyaret
Benim için işkence
Tatil
Et yemek..
Çalışma
Ziyaret ve vazife
Tatil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?