Ömrüm boyunca yaşayacağım bayram bu bence sizce de öyle mi?

Eşim benden izinsiz annesine giderek bana saygısızlık yaparak 1 hata işlememe sebep oldu. Bu hatayı yaparken kahrolmuş perişan hale döndüm bunun sonucunda gelme ihtimali %90dan %0a düşürdüm. Şu an ise ne annem onları istiyor ne de eşim geri dönmek istiyor. Yetmezmiş gibi evlerine gelmemi istemiyor. Söyler misiniz canımdan daha değerli 2 varlığımın benden uzakta bayram geçirmesi ne demek oluyor. Ağlamamak için zor tutuyorum kendimi... Ailemden hiç 1 insanın bayramını kutlamayacağım bu yüzden. Kutlamamı isterlerse gitsinler eşimi alıp gelsinler diye şart koşacağım.

Ömrüm boyunca tartıştığım insanlardan şu an ki durduğum yer tamamlandığı için ayrıldım onlardan nihayet geçen sene evlenip kısa sürede çocuk sahibi olduktan sonra başkalarının sorunlarını bende sürekli çektim... Gerçi çektiklerim için asla pişman değilim. Yine olsa yine çekerim hiç gücenmem bunun için başkalarına ama bana yapılacak herhangi 1 saygısızlık işte buna müsade edecek kadar hanım evladı değilim. Bana yapılanı başkasına yapan 1 insanım kısacası...

Ömrüm boyunca yaşayacağım bayram bu bence sizce de öyle mi?
Cevapla