Yetişkin okumuş iki insan tek başına karar alamaz mı bu ülke de?

Ben bu kız isteme olayını aşırı saçma buluyorum tepem atıyor böyle saçmalıklara neden kız tarafıyla muhatab olmak zorundayım ben karar almışım zaten ana baba takmam artık kime ne. Siz ne düşünüyorsunuz?

Evet saçma cidden kime ne
Hayır saçma değil görmeleri isteme şart
Kararsız
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Biz önceden tanışıyoruz yabancı değiller.
Yetişkin okumuş iki insan tek başına karar alamaz mı bu ülke de?
Cevapla