Bayram boyunca yurdumda kahvaltı çıkmayacakmış ve kendi çöplerimizo kendimiz atacakmışız bu normal bir şey mi?

Bide özel yurtta kalıyorum akşam yemegimiz zaten yok.

Bayram boyunca yurdumda kahvaltı çıkmayacakmış ve kendi çöplerimizo kendimiz atacakmışız bu normal bir şey mi?
Cevapla